مکمل بنزین
اخبار خودرو

حضور فردا موتور با خودروهای مختلف ام جی در نمایشگاه خودروی مشهد

شرکت فردا موتور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد با نمایش خودروهای مختلف مونتاژی و وارداتی خود، حضور پررنگی داشته است. این شرکت در مشهد خودروهای وارداتی مختلف ام‌جی را به نمایش درآورده است. در بین این خودروها، مدلی که بیشترین توجهات را به خود جلب می‌کند، رودستر تمام برقی سایبراستر است. این خودرو که حتی در بازارهای اروپایی هم عرضه شده، قصد دارد یاد رودسترهای کلاسیک و جذاب گذشته ام‌جی را زنده کند.

یکی دیگر از خودروهای تمام الکتریکی ام‌جی، هاچ‌بک MG 4 است. این خودرو هم در بازار اروپا عرضه می‌شود و در تیر 1403 در سامانه خودروهای برقی عرضه شد. فردا موتور نسخه تک موتوره محرک عقب این خودرو را به ایران آورده است که 202 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو به لطف پکیج باطری 64 کیلووات ساعتی می‌تواند تا 435 کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان نمایشگاه مشهد می‌توانند با ام‌جی GT هم ملاقات کنند. این سدان اسپرت و جذاب با پیشرانه 1.5 لیتری توربو به ایران آمده که 173 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور به چرخ‌های جلو هم توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد. به لطف این قوای محرکه، MG GT ظرف 8.5 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت 215 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. تکمیل‌کننده خودروهای ام‌جی در غرفه فردا موتور هم سدان اقتصادی MG 5 است.

علاوه بر این، فردا موتور محصولات مونتاژی خود شامل کراس‌اوورهای T5 و SX5 و همین‌طور سوبا M4 و سدان اقتصادی 511 را هم در مشهد به نمایش درآورده است. بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه آغاز شده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت. ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 الی 22 خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا