مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

شاسی‌بلند دانگ‌فنگ M-Hero 917 Dragon Armor Edition آفرودی به بازار می‌آید

دانگ‌فنگ اعلام کرد که شاسی‌بلند دانگ‌فنگ M-Hero 917 Dragon Armor Edition آفرودی قرار است در ۲۴ سپتامبر سال جاری به بازار عرضه شود. پیش فروش این خودرو هم اکنون با قیمتی برابر با 768,000 تا 868,000 یوآن (109,000 تا 123,000 دلار) آغاز شده، همچنین کمپانی از آن در نمایشگاه خودرو پکن به صورت رسمی رونمایی کرده بود.

با نگاهی به ظاهر خودرو متوجه رنگ زرد جذاب آن خواهید شد که با سقف نقره‌ای رنگ، تضاد زیبایی را ایجاد کرده است. جلو پنجره با طراحی عمودی، چرخ‌های بزرگ، گلگیر پهن، زاپاس در عقب و… ظاهر تهاجمی‌تری به خودرو بخشیده‌اند.

قابلیت بکسل تا 2.5 تن و قدرت بالا باعث شده که این شاسی بلند برای فعالیت‌های آفرودی و حمل قایق، موتورسیکلت و… بسیار مناسب باشد. از ویژگی‌های بارز دانگ‌فنگ M-Hero 917 Dragon Armor Edition می‌‌توانیم به روکش چرخ، قفسه سقف، چراغ کمکی، کانکتور الکتریکی و سایر موارد اشاره کنیم.

کمپانی برای ساخت این محصول از فیبر کربن در سپر جلو و عقب، کاپوت و سقف استفاده فراوانی کرده است. جالب است بدانید که فیبر کربن 22.3 درصد از کل خودرو را پوشش می‌دهد. همچنین می‌توانید از امکاناتی نظیر کپسول آتش نشانی، بیل، باک بنزین و تبر نیز استفاده کنید. اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، دانگ‌فنگ M-Hero 917 Dragon Armor Edition در ابعادی برابر با 5052/2150/2059 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2950 میلی‌متر ساخته شد.

این محصول در دو نسخه برقی خالص و EREV در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه برقی به صورت ۴ موتوره با حداکثر قدرت ۸۰۰ کیلووات و برد ۵۰۵ کیلومتر به بازار می‌آید این در حالیست که نسخه EREV با موتور  1.5T و حداکثر قدرت ۱۴۵ کیلووات ساخته شده است. همچنین برد ترکیبی آن به ۱۰۳۲ کیلومتر می‌رسد.

با ورود به کابین، با یک فضای آینده‌نگرانه‌ای روبرو خواهید شد. صندلی‌ها و چیدمان کنسول مرکزی توجه‌مان را به خود جلب کرده‌اند و چندین نمایشگر روی داشبورد نیز به چشم می‌خورند.

M-Hero زیر برند کمپانی دانگ فنگ است که محصولات نظامی تولید می‌کند. M-Hero 917 اورجینال در اصل در ۲۰۲۳ معرفی شده بود و تحت آزمایشات فراوان قرار گرفت.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا