مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت رسمی پژو 208 هم اعلام شد

نمایشگاه خودرو مشهد آغاز به کار کرده و در خلال برگزاری آن هر روز اخبار جدید و جذابی از آن منتشر می شود. مصطفی خان کرمی، معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو، در حاشیه این نمایشگاه در مورد محصولات جدید این شرکت خبرهای جدیدی را اعلام کرد.  وی در مورد محصولا جدید اعلام داشت که پژو 2008 به عنوان اولین محصول جدید این کمپانی با همکاری پژو بر روی خط تولید خواهد رفت. پس ازآن پژو 208، 301 و نهایتا 508 دیگر محصولات پژو خواهند بود که وارد بازار می شوند.

این اتومبیل باقیمتی در حدود ۱۸۹۰۰ پوند رقیب جدی‌اش را کیا Cee`d و رنو کلیو و فورد فیستا می‌بیند. قطعا ۲۰۸ GTI اتومبیلی مناسب برای انجام کارهای روزانه است. این اتومبیل با تجهیزات رفاهی و موتورهای متفاوتی که تحت عنوان آپشن ارایه می‌دهد، می‌تواند جوانان زیادی را به خود جذب کند. اگرچه این‌همه آپشن را نمی‌توانستیم در ۲۰۵ ببینیم، درهرحال بازار و خریدارها به نسبت سال ۱۹۸۳ تغییر زیادی پیداکرده‌اند و انتظارات بیشتری از یک اتومبیل قرن ۲۱ دارند و ۲۰۸ GTI می‌تواند این انتظارات را برآورده کند. این اتومبیل به همراه برادر بزرگ‌ترش یعنی ۳۰۸، امیدوار است تا محبوبیت ۲۰۵ را دوباره تکرار کنند و بتوانند پژو را از لیست سیاه کارشناسان بیرون بیاورند. فعلا که توانسته‌اند تا حدودی این کار را انجام دهند، باید دید که در ادامه این دو اتومبیل (مخصوصا ۲۰۸ GTI) چه می‌کنند.

به گفته خان کرمی، خودروی پژو 208 با قیمت تقریبی بین 60 تا 65 میلیون در ایران عرضه خواهد شد.

 

شما می توانید بررسی این خودرو را از اینجا مطالعه نمایید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا