مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تست تندر 90 با ظاهری جدید در خیابان‌های تهران!

چندی پیش شرکت ایران‌خودرو خبر از تولید و عرضه فیس لیفت جدید تندر 90 داد. اکنون خودروی مذکور در خیابان‌های تهران مشغول گشت و گذار بوده تا تست فنی شود و اگر ایرادی در آن دیده شد؛ خیلی سریع بر طرف شود! اما واقعا جای تعجب دارد که چرا همان تندر 90 قبلی را با ظاهری جدید دوباره  تست فنی می‌کنند! مگر تندر 90 کنونی با تندر 90 فیس‌لیفت تفاوتی از نظر فنی دارد!

فیس لیفت تندر 90

نسخه فیس‌لیفتی که در تصویر می‌بینید؛ همان نسخه فیس‌لیفت شده کمپانی داچیا است که حالا و پس از گذشت سالها به ایران می‌آید. این در حالیست که نسل جدید تندر 90 و فیس‌لیفت آن، با نام رنو سیمبل که در سال 2012 معرفی شده بود؛ هم اکنون تولید و عرضه می‌شود!

تغییرات به عمل آماده در نسخه فیس‌لیفت تندر 90 شامل تغییر در شکل ظاهری سپر عقب و جلو، چراغه‌ای جلو و عقب و همچنین صندوق عقب می‌شود. فضا و تریم داخلی تندر 90 فیس‌لیفت با نسخه فعلی آن تفاوتی  زیادی ندارد و اگر بخواهیم خیلی کلی به تندر 90 فیس‌لیفت نگاه کنیم؛ باید بگوییم که این خودرو شباهت‌ فراوانی به رنو ساندرو دارد.

تندر 90 فیس‌لیفت در دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه شده و از نظر فنی هیچ گونه تفاوتی با تندر 90 فعلی ندارد. قیمت تندر 90 فیس‌لیفت بنا بر گفته مسئولان ایران خودرو، تنها اندکی از تندر 90 فعلی گران‌تر خواهد بود.

به سوپر گروه خودروی تندر 90 (L90) ملحق شوید

Telegram-Group-Tondar

  چه کسانی از لیست پیش‌فروش ایران خودرو حذف شدند؟

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا