مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌هاتازه‌ها

چری تیگو 7 توسط مدیران خودرو به نمایش در آمد!

شاید بتوان چری را برترین کمپانی چینی در ایران دانست که با بیشترین تنوع و به کمک شریک تجاری‌اش یعنی مدیران خودرو، اقدام به عرضه محصولات فراوانی در کشورمان کرده است و حال به‌نظر می‌رسد که بایستی شاهد حضور یکی از جدیدترین و به نوعی پرچم‌دار این کمپانی در جاده‌های کشورمان باشیم.

پس از عرضه سه کراس اوور تیگو 5 و MVM X33s و MVM X22 حال نوبت به حضور جدیدترین و البته گران‌ترین محصول این شرکت با نام تیگو 7 رسیده است که ظاهرا با همین نام نیز در کشورمان عرضه خواهد شد.

این خودرو که در نمایشگاه خودروی تهران و با رنگی دوست داشتنی به معرض دید عموم گذاشته شد، از چهره‌ای مدرن بهره می‌گیرد و اگر نگاهی به درون کابین آن بیندازید، متوجه می‌شوید که سازنده، تلاش بسیاری کرده تا بتواند این محصول خود را همپای سازندگان تراز اول جهانی عرضه کند.

tiggo-7-6

به گفته یکی از مسئولین شرکت مدیران خودرو، تیگو 7 بدون آرم چری برای تعداد زیادی از هموطنان‌مان به نمایش گذاشته شده بود و ۸۰ درصد افراد، این محصول را یک خودروی اروپایی دانسته و معتقد بودند که ممکن نیست تیگو 7 یک محصول چینی باشد!

این خودرو که از یک موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو بهره می‌برد، توانایی تولید ۱۵۲ اسب بخار قدرت را داراست و با مجموعه کاملی از امکانات رفاهی عرضه می‌شود. فاصله دو محور آن 267 سانتی‌متر و ارتفاعش 167 سانتی‌متر است که این امر نشان می‌دهد اندکی از تیگو 5 بزرگ‌تر بوده و قاعدتا فضای بیشتری را برای سرنشینان خود فراهم می‌آورد.

tiggo-7-3

انتقال نیرو در تیگو توسط یک گیربکس 6 سرعته خودکار دوکلاچه صورت می‌گیرد و حتی شنیده شده که چری قصد دارد تا به‌زودی نسخه هیبریدی این کراس اوور را هم عرضه کند تا نشان دهد که پیشرفت را در بخش‌های مختلفی نشانه گرفته است.

tiggo-7-7

البته بخش قیمت را می‌توان نقطه تامل برانگیز داستان دانست، جایی که طبق اعلام مدیران خودرو، پیش‌بینی می‌شود بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان چری تیگو 7 بها داشته باشد و با توجه به آنکه هنوز دیدگاه اکثر کاربران نسبت به خودروهای چینی، دارا بودن قیمت پایین است، همین امر می‌تواند تبدیل به پاشنه آشیل تیگو 7 شود، خودرویی که حداقل در ظاهر به‌نظر می‌رسد از استانداردهای بالایی برخوردار باشد.

حال بایستی منتظر ماند و دید که استقبال از تیگو 7 پس از عرضه رسمی آن در کشورمان چگونه خواهد بود.

به گروه چری تیگو 7 ملحق شوید

Telegram-Group-TIGOU7

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا