مکمل بنزین
گوناگونخبر

چری قصد دارد تا پایان سال 2025 سه برند فروش را راه‌اندازی کند

مجموعه خودروسازی چری قصد دارد تا پایان سال 2025 سه برند فروش را در اروپا راه‌اندازی کند. این شرکت امیدوار است که بتواند با راه‌اندازی برندهای Omoda ،Jaecoo و Exlantix چندین مدل جدید را وارد بازار کند.

یوخن توتینگ، مدیر عامل چری در اروپا اخیرا اعلام کرد که این خودروساز می‌خواهد برندهای Omoda و Jaecoo خود را در تمام بازارهای اروپایی از جمله آلمان، بریتانیا، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه راه‌اندازی کرده و آنها را گسترش دهد.

یکی از این مدل‌ها، Omoda 5 برقی نام دارد. این خودرو اواخر امسال در اسپانیا و در اوایل سال 2024 به بریتانیا می‌آید. این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2025 چند مدل از خودروهای احتراقی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی جدیدی را نیز برای مناطق مختلف توسعه ببخشد.

خودروی Omoda 5 برقی می‌تواند قدرتی برابر با 198 اسب بخار تولید کند. تنها پس از یک بار شارژ باتری 64 کیلووات ساعتی، خودرو قادر خواهد بود که مسافت 280 مایلی را نیز طی کند.

نسخه موتور احتراقی این خودرو در اسپانیا عرضه می‌شود؛ این در حالی است که مدل‌های گازی و برقی آن نیز با قیمت 31438 دلار وارد آلمان خواهند شد. مدل‌های Omoda و Jaecoo با قیمت بسیار مناسب و رقابتی در تمام بازارهای اصلی اروپا عرضه می‌شوند.

نسخه Omoda 5 که وارد بازار بریتانیا خواهد شد، با قابلیت‌هایی نظیر اندروید اتو و اپل کارپلی همراه می‌شود. دو صفحه نمایش 10.25 اینچی نیز به عنوان نمایشگر اطلاعات سرگرمی و راننده در کابین حضور دارند. این خودرو همچنین به امکانات منحصر به‌فردی همچون کروز کنترل تطبیقی، صندلی‌های دارای تهویه و غیره مجهز شده است. گفتنی است این محصول با نام فونیکس FX هم اکنون در ایران توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود.

برند Exlantix، یک برند تمام الکتریکی چری است که تا اوایل سال 2025 معرفی خواهد شد. این برند در اوایل سال جاری از سدان E03 و E0Y خود رونمایی کرد. حالا منتظریم ببینیم که این مدل‌های جدید در بازارهای اروپا با چه میزان از فروش و استقبال کاربران روبرو می‌شوند.

چری انتظار دارد که در سال جاری، تعداد 450000 خودروهای صادراتی خود را دو برابر کرده و میزان فروش خود را به 2 میلیون خودرو برساند. به احتمال زیاد، شرکت خودروسازی چری قصد دارد کارخانه مونتاژ خود را در اروپا راه‌اندازی کند.

این کارخانه روی تولید داخلی متمرکز است و هنوز مشخص نیست که چری چه زمانی نسبت به ساخت دستگاه‌ها اقدام کند. فراموش نکنید که سوالات و نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین برای اخبار بیشتر در این حوزه با ما همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا