مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

کادیلاک و تولید 8 خودروی جدید تا سال 2022!

کادیلاک به تکاپو افتاده است! این کمپانی آمریکایی پس از عرضه موفق مدل XT5 و فروش بیش از 5000 دستگاه از آن در ماه مارس امیدوار شده است که در آینده نزدیک بتواند چهار شاسی‌بلند و چهار خودروی سواری در سبک‌های مختلف و جدید را تا سال 2022 عرضه کند.

با توجه به گزارش مجله Automobile؛ مدیر عامل کمپانی کادیلاک؛ آقای Johan de Nysschen امیدوار است که با تمرکز بر بازار چین و سرمایه‌گذاری 800 میلیون دلاری در بازار آمریکا بیش از 308 هزار دستگاه از محصولات کادیلاک به فروش برسد.

cadillac-escala-concept

کادیلاک مدلی به نام XT1 یا XT2 را برای رقابت با BMW X1 عرضه می‌کند. این کمپانی مدل XT4 را برای رقابلت با BMW X3؛ و مدل XT5 را برای رقابت با BMW X5 تولید کرده است. کادیلاک تصمیم دارد که مدل XT7 را برای رقابت با BMW X7 تولید کرده و سه خودروی سواری جدید را برای مقابله با محصولات متنوع کمپانی‌های رقیب عرضه کند.

ظاهرا کادیلاک تصمیم به تولید و عرضه خودروهای برقی گرفته و براساس گفته‌های Johan de Nysschen تولید خودروهای پلاگین هیبریدی و EV با همکاری جنرال‌موتورز امکان‌پذیر خواهد شد.

کادیلاک قبلا تایید کرده بود که کانسپت دوست داشتنی اسکالا را بزودی تولید کرده و محصولی فوق‌العاده را عرضه خواهد کرد. Johan de Nysschen درباره اسکالا گفته بود که آن بیش از حد عالی بوده و می‌توان آن را یک مجسمه زیبا دانست که برروی چهار چرخ حرکت می‌کند!

  خودروی مفهومی اسکالا به عنوان گل سرسبد کادیلاک رونمایی شد!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا