مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقدی و اعتباری سراتو، چانگان و آریو به مناسبت عید فطر اعلام شد!

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعید فطر، شرایط ویژه فروش نقدی و اعتباری برای سه خودروی سراتو، چانگان و آریو را منتشر کرد. زمان تحویل خودروهای معرفی شده فوری الی ۳۰ روز بعد از ثبت نام تعیین شده است.

متقاضیان خودروی سراتو ۲۰۰۰ آپشنال می‌توانند با پرداخت ۹۹ میلیون ۹۱ هزار تومان به صورت نقدی خودرویشان را خریداری کنند و بلافاصله بعد از ثبت نام خودروی آماده را در کنار کارت ۵ ستاره تحویل می‌گیرند. رنگ‌های موجود در خرید نقدی سراتو به ترتیب شامل سفید، نوک مدادی متالیک، قهوه‌ای تیره متالیک، آبی تیره متالیک و قرمز تیره متالیک است. برای خرید اقساطی، سایپا تسهیلات ۳۰، ۳۵ و ۴۰ میلیون تومانی قرار داده که می‌توان مدت بازپرداخت را در ۹، ۱۵ یا ۱۸ ماه پرداخت کرد که وابسته به تسهیلات و تعداد اقساط، نرخ سود می‌تواند تا حداکثر ۱۸ درصد تعیین شود. به علاوه برای تمام خرید‌های اقساطی سراتو کارت سه ستاره به صورت رایگان به مشتریان داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان خرید چانگان CS35 می‌توانند با پرداخت ۶۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان صاحب این خودرو بعد از ۳۰ روز کاری باشند. چانگان در پنج رنگ متفاوت سفید، مشکی متالیک، نوکمدادی متالیک، آبی تیره متالیک و قهوه‌ای تیره متالیک عرضه شده است. در فروش فوری اعتباری این خودرو نیز متقاضیان می‌بایست در هنگام ثبت نام به عنوان پیش پرداخت اول ۴۵ میلیون ۹۹۰ هزار تومان را بپردازند و از تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی استفاده کنند و در اقساط ۱۲، ۱۸ یا ۲۴ ماهه با پرداخت نرخ سود ۲۱ درصد این خودرو را خریداری کنند. در خرید اقساطی نیز ۳۰ روز کاری بعد از زمان ثبت نام خودرو به مشتریان تحویل داده می‌شود.saipa_s300_2

قیمت آریو ۱۶۰۰ اتوماتیک نیز ۵۶ میلیون و  ۷۴۸ هزار تومان تصویب شده که تنها در رنگ سفید به بازار عرضه خواهد شد و به همراه خرید نقدی به مشتری، رایگان کارت ۳ ستاره تعلق خواهد گرفت و بلافاصله بعد از پذیرش خودرو تحویل مشتریان داده خواهد شد. در فروش اعتباری آریو ۱۶۰۰ اتوماتیک نیز متقاضی می‌بایست ۳۱ میلیون ۷۴۸ هزار تومان را در مرحله اول بپردازد و بعد از دریافت تسهیلات ۲۵ میلیونی می‌تواند اقساط را در ۱۸ یا ۲۴ ماه به ترتیب با نرخ سود ۸ یا ۱۲ درصدی پرداخت نماید. در شرایط خرید اقساطی نیز کارت ۳ ستاره رایگان به مشتریان داده خواهد شد و تحویل خودرو فوری تعیین شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت سایپا یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا