مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیولای X-Raid، در لباس کلاس G مرسدس پنهان شده است!

قویترین مدل مرسدس کلاس G که می‌توانید خریداری کنید، مرسدس G65 AMG با پیشرانه 12 سیلندر است که دارای توانی معادل 621 اسب بخار بوده و تنها در عرض 5/1 ثانیه، به سرعت 60 مایل یا 96 کیلومتر در ساعت دست می‌یابد. اما شرکت Ares Design، که یک سازنده بدنه خودرو موجود در مودناست گویا به توانی کمتر از 700 اسب بخار برای مدل X-Raid خود راضی نمی‌شود.

هم اکنون، کمپانی Ares، از مدل جدید خود به نام  X-Raid رونمایی نموده که اساسا مدلی مبتنی بر کلاس G  مرسدس، با توان 760 اسب بخار و بدنه جدیدی با منظره دراماتیک و نمایشی‌تر است. این خودرو تولید شده توسط کمپانی Ares، که بر اساس مدل مرسدس  G63 AMG ساخته شده، از موتور 8 سیلندر 5.5 لیتری مخصوص کمپانی مرسدس بهره می‌برد اما این موتور به نحوی تیون شده که توانی برابر با 760 اسب بخار را با محدوده حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت تولید می‌کند.

پنل‌های بدنه خودروی X-Raid از فیبر کربن سبک و آلومینیوم ساخته شده‌اند لذا وزنی معادل با 440 پوند یا 200 کیلوگرم خواهند داشت. چرخ‌های این خودرو، یک مجموعه از چرخ‌های 22 اینچی هستند که توسط  Ares Design، به طور خاص برای X-Raid طراحی شده‌اند و بنابر گفته این کمپانی، در قسمت داخلی این خودرو نیز، یک کابین کاملا جدید به همراه فرمان سفارشی X-Raid طراحی شده است. علاوه بر این، به کارگیری چرم ناپا و صندلی‌های VIP تکنفره در قسمت عقب خودرو، خصوصیات یک خودروی لوکس و اعیانی را به X-Raid میبخشد.

X-Raid اولین خودروی تولیدشده توسط خط تولید جدید شرکت Ares است و قرار است به زودی یک کوپه مبتنی بر بنتلی مولسان نیز توسط این کمپانی تولید شود. هر دوی این خودروها بر اساس یک طرح تولید کامل در کارخانه جدید Ares در مودنا تا ابتدای سال 2018 تولید و عرضه خواهند شد.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا