مکمل بنزین
خبر

ریحون به مشهد و اصفهان رسید

اینترنت آن‌قدر زندگی ما را متحول کرده است که حالا تصور سپری کردن یک روز بدون اینترنت از همیشه دشوارتر شده است. حالا صبح با اپلیکیشن هواشناسی برای پوشیدن لباس مناسب شروع می‌شود، بسیاری از مسیرهای روزمره با تاکسی‌های آنلاین پیموده می‌شود، غذا و لوازم موردنیاز با خرید اینترنتی از راه می‌رسد و برای اغلب کارها، دیگر طی کردن مسافت­ برای رسیدن به هدف لازم نیست. شهرهای کوچک و بزرگ یکی‌یکی به انواع خدمات اینترنتی مجهز می‌شوند و حالا دیگر تفاوتی نمی‌کند ساکن کدام نقطه از کشور باشید. در همه حال خریدهای اینترنتی و دریافت خدمات آنلاین به جزئی از زندگی تبدیل‌شده است.

غذا به‌عنوان نیاز اولیه‌ای که در شبانه‌روز حداقل سه بار هرکسی را به خودش مشغول می‌کند یکی از ضروری‌ترین نیازهایی است که با کمک اینترنت به آن پاسخ‌داده‌شده است. ریحون سامانه سفارش آنلاین غذا یکی از ابزارهایی است که حالا در ایران برای رفع این نیاز شروع به گسترش خدماتش در شهرهای مختلف کرده است. بعد از تهران، کرج، شهرری، پردیس، گیلاوند و دماوند، حالا سفارش غذا در اصفهان و سفارش غذا در مشهد هم به جمع شهرهایی اضافه‌شده که شهروندانش می‌توانند در آن از خدمات ریحون استفاده کنند و غذای خود را از بین بیش از 2000 رستوران انتخاب کنند. رستوران‌هایی که در میان بهترین‌های هر شهر هستند و تنوع بیشتری را پیش روی مخاطبان ریحون گذاشته‌اند.

تنها منویی که نیاز دارید؛ ریحونه

یکی از مزایای استفاده از ریحون دسترسی به تعداد زیادی از رستوران‌های محبوب و پرطرفدار هر شهر است. درحالی‌که نگه‌داشتن منوهای مختلف این رستوران‌ها می‌تواند دشوار باشد و باعث شود شما از وجود بسیاری از رستوران های خوب بی‌خبر بمانید، در اختیار داشتن یک اکانت ریحون به شما این امکان را می‌دهد که در هر نقطه از شهر، نزدیک‌ترین و بهترین رستوران‌ها را بشناسید و منویشان را در اختیار داشته باشید.

برای ثبت اولین سفارش خود از سامانه ریحون، می‌توانید از کد تخفیف 30درصدی استفاده کنید.

حداکثر تخفیف: 10 هزار تومان   مهلت استفاده: تا 10 هم دی‌ماه 1396

کد: p1rhn

کاربری آسان ریحون چه در سایت و چه در اپلیکیشن کمک می‌کند بدون دردسر و تنها با انتخاب غذا و یک‌بار ثبت آدرستان، هر بار به‌سادگی با همان اطلاعات قبلی غذایتان را سفارش بدهید و نیازی به واردکردن اطلاعات زیاد و وقت‌گیر در سیستم نداشته باشید. شما می‌توانید با ثبت آدرس‌های منتخب خود، هر بار تنها آدرس مدنظرتان را انتخاب کنید و با پرداخت اینترنتی از داشتن وجه نقد و پرداخت نقدی هنگام تحویل سفارشتان بی‌نیاز می‌شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا