مکمل بنزین
گوناگونخبر

4 خودرو جذاب در یک نگاه!

این‌ها همگی خودروهایی هستند که به فروش می‌روند و مشتریان خاص خود را دارند، از طراحی و عملکرد فوق‌العاده فراری 488 گرفته تا مقایسه قیمتی تسلا مدل S با مرسدس‌ها. این بار نیز نگاهی به خودروهایی ازجمله استون مارتین، مک لارن، فورد و سوبارو می‌اندازیم.

این بار نیز نگاهی گذرا به خودروهای سرعتی و خاص این هفته می‌اندازیم. با ما همراه باشید

New Aston Martin Vantag

این ابر خودروی زیبا و مدرن با تفاوت‌هایی در ظاهر و داخل خودرو همراه شده است، بعلاوه سیستم شاسی جدید و یک موتور 8 سیلندر (V8) که به همراه توربوشارژر دوگانه (biturbocharger) خود توان تولید 503 اسب بخار قدرت را دارد. این استون مارتین همچنین توانایی رسیدن تا سرعت حدود 315 کیلومتر بر ساعت (195 مایل بر ساعت) را دارد.

McLaren P1

تعدادی خودروی مک لارن P1 هم‌اکنون در اختیار مشتریان خود قرارگرفته است. مک لارن کوچک و پرسرعتی که فعلاً برای فروش در بریتانیا در نظر گرفته‌شده است و با توجه به افزایش فناوری‌های نو در آن شانس فروش خوبی را خواهد داشت.

Ford plug-in-hybrid police vehicle

به نظر شما چه مدت‌زمانی طول خواهد کشید تا این فورد پلاگین-هیبرید شارژ شود. این فورد توانایی طی مسافت حدود 35 کیلومتر تنها با موتور الکتریکی خود را دارد. البته این خودرو هنگامی‌که تنها از موتور الکتریکی خود استفاده می‌کند برای عملیات تعقیب و گریز خیلی مناسب نیست بلکه بیشتر به درد گشت زنی در خیابان‌ها می‌خورد.

McLaren 720S

این سوپر کار خوش‌چهره که چهره‌ای خشن و البته جذاب را با خود یدک می‌کشد، توانسته مسافت 0.4 مایلی را در مدت‌زمان 9.7 ثانیه طی کند. سرعتی که به‌طور مشخص از McLaren P1 نیز سبقت‌گرفته و نام خود را جزء سریع‌ترین خودروهای دنیا قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا