مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

12 لوگوی برتر صنعت خودرو از نگاهی دیگر!

حرف زدن از برندها و شکل‌هایی که هرکدام به پشتوانه سال‌ها تلاش یک شرکت و فراز و نشیب‌هایی که آن مجموعه پشت سر گذاشته است برای خیلی‌ها جالب است. تا جایی که حفظ کردن شکل لوگوهای برتر خودروسازی و یا کشیدن آن‌ها برای خیلی‌ها به‌عنوان یک تفریح محسوب می‌شود. برند سازی و اعتماد به برند توسط مشتریان، فرایندی نیست که به این سادگی‌ها به دست آید، بلکه باید برای آن زحمت بسیار کشید تا یک چهره‌ای به‌یادماندنی در ذهن‌ها بماند.

لوگوها اولین تصویر شاخص از یک برند هستند، بنابراین انتخاب یک لوگویی که در ذهن افراد بنشیند و چهره‌ای زیبا داشته باشد از اهمیت خاصی برخورداراست.

بعضی از این برندها بسیار ساده و ابتدایی و درعین‌حال بسیار معروف هستند، درحالی‌که برندهای دیگری نیز وجود دارند که در عین محبوبیت از پیچیدگی و فلسفه خاص خود برخوردارند.

 

در این نوشته، شما شاهد 12 برندی هستید که شاید تفاوت زیادی با برندهای مدنظرتان کند.

12)SUBARU

این‌یک لوگوی نوستالژیک برای خیلی‌هاست. برندی که مبدأ کشور آن درست از جایی می‌آید که بازی محبوب و نوستالژی سونیک با آن آهنگ به‌یادماندنی‌اش در ذهن خیلی‌ها دارد.

11)CADILLAC

این لوگوی، یکی از آن‌هایی است که طراحی عاقلانه و جالبی دارد. بااین‌حال این برند نسبت به برندهای معروف دیگر در این لیست خودروهای خاص‌تری را تولید و عرضه می‌کند.

10)LAMBORGHINI

یکی از آن برندهای ساده و درعین‌حال بسیار تأثیرگذار است. لوگویی با پیش‌زمینه مشکی و یک گاو نر طلایی‌رنگ در وسط این لوگو که حریفان خود را به مبارزه‌ای سخت دعوت می‌کند.

9) (JAGUAR(CIRCLE EDITION

در رابطه با این لوگوی برند جگوار باید گفت که انگار این شرکت به‌تازگی یک تکاور قدرتمند را برای مبارزه و به چالش کشیدن برندهای دیگر معرفی کرده است.

8)MASERATI

یک نوشته کلاسیک و ساده در پایین این لوگو و یک نیزه‌ی 3 شاخه روی آن‌که انگار قرار است همیشه چهره‌ی برنده‌ها را داشته باشد.

7)GUMPERT

این دیگه چه لوگویی هستش؟ لطفاً یک نفر به من بگه این لوگو دیگه از کجا سر درآورده؟

شاید تابه‌حال این لوگو را ندیده باشید. اما باید بدانید که این برندی تازه تأسیس (2004) از کشوری صنعتی مانند آلمان است که ابر خودروهایی متناسب با مهندسی آلمانی تولید می‌کند.

6)SPYKER

یک پروانه به همراه سیم‌هایی که در پشت آن قرارگرفته‌اند. این برند نیز مشغول تولید خودروهایی سرتاپا اسپرت و جوان‌پسند است.

5)MAYBACH

میباخ نیز از آن برندهایی است که با بیش از یک قرن سابقه تأسیس آن، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر آلمان محسوب می‌شود.

4)SHELBY

تنها چیزی که می‌توان گفت یک مار کبرا با نیش‌هایی زهرآگین است.

3)ROVER

لوگویی که مبدأ برند آن بریتانیاست. برندی که از سال 1878 شکل گرفت و تا سال 2005 نیز به حیات خود ادامه داد.

2)ABARTH

رنگ‌های لرزان و مرتعش به همراه یک عقرب آماده‌به‌کار. لوگوی قدیمی این برند نیز شباهت زیادی به شرکت‌های روغن‌زیتون سازی است که از صحنه‌ی رقابت جداشده است.

1)ALFA ROMEO

یک لوگوی اصالتاً ایتالیایی که در درون آن می‌توان یک مار غول‌پیکر که در حال بلعیدن حریف خود است را مشاهده کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا