مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین اخبار از تولید پژو 2008 و همکاری‌های ایران‌خودرو و پژو

به گزارش چرخان، تولید خودروی پژو 2008 در ایران به یک قصه طول و درازی تبدیل شده که هر روز اخبار متفاوتی از این محصول پرحاشیه که جزو اولین محصولات پسابرجامی بود، منتشر می‌شود. چند وقت قبل خبری در رسانه‌ها منتشر شد که تنها 4 دستگاه پژو 2008 تولید شده و مدتی بعد تکذیب شد و از تولید هزار خودروی پژو 2008 سخن گفته شد. حالا ایران‌خودرو مدعی است در سال 97 قرار است 26 هزار دستگاه از این خودرو در ایران تولید خواهدشد.

حسین نجاری مديرعامل شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو (ساپكو) در نخستين نشست مشترك با سازندگان منتخب پروژه ايكاپ با اشاره به این موضوع گفت: ظرفیت بازار خودرو در ایران افزایش یافته و اقبال مردم به پژو 2008 نیز افزایش یافته است و به همین دلیل قصد داریم تولید این خودرو را در سال 97 افزایش دهیم.

پژو 2008

مديرعامل شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران‌خودرو در ادامه افزود: نخستین ارزیابی‌ها در مورد پژو 2008 از نظر مقیاس‌های مختلف انجام شده و وارد مرحله آدیت شدیم که این روند ادامه خواهد داشت تا منجر به افزایش همکاری ایران‌خودرو با ایکاپ و پژو شود. طبق بررسی‌های اولیه به این نتیجه رسیدیم که سازندگان و قطعه سازان داخلی تمایل زیادی برای همکاری با پروژه ایکاپ و پژو در ایران دارند و ما برای استفاده از این تمایل، برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم.

 

بیشتر بخوانید:

 

نجاری در ادامه گفت: در بهمن ماه سال جاری بیش از 2500 دستگاه پژو 2008 تولید خواهد شد و ماه سعی داریم این روند را حفظ کرده و افزایش دهیم. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در اسفندماه نیز تولیدپژو 2008 حداقل 2500 عدد خواهد بود و طبق برنامه ریزی‌ها برای سال آتی، می‌خواهیم تعداد تولیدی این خودرو را به 26 هزار و 200 عدد برسانیم که دور از دسترس نیست.

مديرعامل شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران‌خودرو در پایان افزود: ما برای رقابتی شدن کیفیت، خدمات و قیمت سعی می‌کنیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظرمان نزدیک شویم و به آنها برسیم. ما می‌خواهیم این همکاری بین ایران‌خودرو و پژو که در قالب JV است به تامین زنجیره خدمات به صورت کامل منتهی شود. این مهم جز با همکاری و افزایش کیفیت قطعه سازان داخلی صورت نخواهد گرفت. امیدواریم همکاری‌های لازم از سوی شرکای داخلی در تامین زنجیره خدمات صورت بگیرد تا بهترین بازخورد را از این همکاری داشته باشیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا