Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سود ۲.۵ میلیارد دلاری فراری تا سال ۲۰۲۲ میلادی!

در میان خودروسازان لوکس اسپرت، فراری توانسته بیشترین قدرت را در فروش بدست بیاورد و به نظر می‌رسد این برند ایتالیایی تصمیم دارد که استراتژیهای گوناگونی را به کار ببندد و سرمایه‌هایش را بیشتر کند. بنا به گزارش خبرگزاری رویترز این کمپانی ایتالیایی قصد دارد تا قبل از سال ۲۰۲۲ میلادی سود حاصل از فروش خود را به ۲.۵ میلیارد دلار برساند.

برای بدست آوردن این سود فراری تصمیم دارد فروش شاسی‌بلند خود را هر چه زودتر شروع کند و تا قبل از دو سال دیگر خودروهای هیبریدی‌اش را وارد بازار جهانی کند. در واقع خودروهای هیبریدی فراری تا کمتر از یک سال دیگر روی خط تولید می‌روند. در حال حاضر خبری از اینکه کدام مدل‌های مشخص نسخه‌های هیبریدی پیدا می‌کنند، در دسترس نیست ولی به احتمال زیاد مدل اولیه شاسی‌بلند این کارخانه با تکنولوژی هیبریدی وارد بازار جهانی خواهد شد.

امروزه مدل لافراری با تکنولوژی هیبریدی ساخته می‌شود ولی سوال اصلی اینجاست که آیا تولید مدل شاسی‌بلند یا خودروهای هیبریدی درآمد این کارخانه را دو برابر خواهد کرد؟ سرجیو مارکیونه «مدیرعامل فراری» در طی مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرده که با آمارهای موجود این کارخانه به سود ۲.۵ میلیارد دلار تا چندین سال آتی دست پیدا خواهد کرد و این کارخانه در موقعیت بسیار عالی قرار دارد. با انتشار این صحبت‌ها پنج‌شنبه هفته گذشته سود سهام این کارخانه ۷.۵ درصد افزایش پیدا کرد.

این افزایش سود مالی برای فراری در میان دیگر خودروسازان تا پنج سال آتی منحصر به فرد است و بنا به پیش‌بینی‌های اقتصادی فراری این کارخانه به طور متوسط ۱۴.۱ درصد یا ۱۷.۹ درصد سود سالانه خواهد داشت. در پایان سال میلادی جاری سود ۱.۱ میلیارد دلاری این کارخانه با تولید ۹۰۰۰ دستگاه خودرو به ۱.۳۷ میلیارد دلار خواهد رسید؛ البته لازم به ذکر است که بگوییم ایم کارخانه در سال پیش ۸۳۹۸ دستگاه خودرو تولید کرد که رقم ۹۰۰۰‌تایی زیاد دور از ذهن نیست. همچنین این کارخانه در نظر دارد در آینده نزدیک خودروهای تمام برقی را وارد بازار جهانی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.