مکمل بنزین
گوناگونخبر

به روز رسانی های جدید لکسوس برای دو مدل محبوب خود در سال 2018

شرکت ژاپنی لکسوس، کوپه RC خود را برای سال 2018 به‌روزرسانی کرده است. به‌روزرسانی که لکسوس با تجهیزات استاندارد جدید در تمامی مدل‌ها شروع‌ کرده و با اضافه کردن تزئینات و امکانات جانبی، درصدد کاهش فاصله بین مدل اسپرت F و خودروهای سطح بالای خود است.

این به‌روزرسانی‌ها شامل سیستم ایمنی لکسوس بعلاوه فن‌آوری‌های به‌کاررفته برای راحت‌تر شدن شرایط رانندگی راننده به‌صورت استاندارد به مدل‌های لکسوس اضافه‌شده‌اند. این بسته ارتقا یافته همچنین شامل یک سیستم هشدار پیش از سانحه، کروز کنترل تطبیق‌دهنده، چراغ‌های جلو باقابلیت تنظیم خودکار و سیستم هشدار برای حفظ خودرو در مسیر خط‌کشی جاده هستند.

در درون کابین نیز، تمامی مدل‌ها با سیستم ناوبری پیشرفته لکسوس که بر روی یک صفحه‌نمایش 10.3 اینچی لمسی باقابلیت‌های فراوان برای راننده و سرنشینان تعبیه‌شده است، همراه شده‌اند. یک فرمان ارتقاءیافته پیشرفته و همچنین صندلی‌هایی که برای راحتی ورود و خروج افراد، قابلیت حرکت‌به‌عقب یا جلو را داشته و سیستم کنترل دمای درونی خودرو که در این به‌روزرسانی‌ها قابلیت اعلام دما و جزئیات آن را در هر نقطه از کابین خودرو به نمایش می‌گذارد.

این به‌روزرسانی‌ها در خودروی RC F اسپرت و RC Premier از بسته قیمتی 43,540 پوند شروع می‌شوند. مدل F Sport در این سیر تکاملی لکسوس، یک سیستم صوتی ارتقا یافته 17 دارای 17 اسپیکر، رادیو دیجیتال DAB و یک دستگاه دی‌وی‌دی پلیر، سان روف، سیستم نظارت بر نقاط کور خودرو و همچنین هشدار برای ترافیک را نیز همراه خود خواهد داشت.

تمامی این تغییرات روی RC F 8 سیلندر نیز اعمال‌شده‌اند. مدلی که یک بسته کامل از این به‌روزرسانی‌ها را بعلاوه تجهیزات و امکانات به‌کاررفته در RC F استاندارد و RC F نسخه کربنی نیز بر روی خود تجربه خواهد کرد. این به‌روزرسانی‌ها شامل روکش‌های صندلی چرم و صندلی‌های جلو باقابلیت تهویه مطبوع، سیستم صوتی 17 دارای 17 اسپیکر و امکانات اشاره‌شده در بالا که برای نسخه دیگر نیز به‌کاررفته‌اند چیزی حدود 62,620 برای مشتری آن خرج خواهند برداشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا