مکمل بنزین
خبر

واکنش کرمان موتور به شایعات پیرامون عدم تحویل خودروها با قیمت قطعی

به گزارش چرخان، چندی پیش شایعاتی مبنی بر اینکه بعضی از شرکتها از جمله کرمان موتور برای تحویل خودروهای وارداتی خود از مشتریانی که ماهها قبل ثبت‌نام کرده و خودروها را پیش‌خرید کرده بودند، مابه‌التفاوت قیمت قبل و جدید را اخذ می‌کنند منتشر شد که این موضوع به صورت جدی از سوی مسئولین این شرکت تکذیب شد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت به تعهدات خود در قراردادهای فروش پایبند بوده و دقیقا طبق همان مواردی که در قرارداد منعقد شده، عمل می‌شود.

حسن اکبری معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها داشت عنوان کرد: شرکت کرمان موتور خود را متعهد به قراردادها می‌داند و تا الان هیچ مبلغ مازادی از مشتریان برای خودروهای وارداتی و حتی تولیدی داخل کشور نیز اخذ نشده و به طور کلی این موضوع تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: تمام مشتریانی که با قیمت قطعی ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند خودروهایشان را با همان قیمت دریافت می‌کنند و هیچ مبلغ اضافی برای تحویل خودروها نباید پرداخت کنند. ما شاید در تحویل خودروها به دلیل مشکلاتی تاخیر داشته باشیم ولی مشتریان ما مطمئن باشند که قیمت خودروها همان قیمت قطعی ذکر شده در قرارداد خواهد بود.

لازم به ذکر است قیمت خودروهای این شرکت در بازار آزاد بسیار ارزان‌تر بوده و بدیهی است که شرکت کرمان موتور در حال حاضر نسبت به تعهداتش پایبند باشد. چرا که به طور مثال در خودرویی مانند النترا تفاوت حدود 20 میلیون تومانی بازار و نمایندگی باعث شده بسیاری از مشتریان از کرمان موتور برای خرید این خودروها استفاده نکنند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا