مکمل بنزین
رپورتاژ

مدوسا؛ خدمات دیتیلینگ خودرو‌های لوکس

از جمله خدمات بسیار کاربردی برای خودرو‌های لوکس که نقش مؤثری در حفظ کیفیت رنگ خودرو دارد، سرامیک خودرو است، همچنین انجام خدماتی چون دیتیلنگ می‌تواند خودروی لوکس شما را همانند روز اولی که آن را خریداری کرده‌اید چشم نواز و زیبا سازد. کیفیت دریافت این خدمات مهمترین دغدغه دارندگان خودرو‌های لوکس است. در این مقاله کوتاه به این موضوع پرداخته‌ایم.

دیتیلنگ خودرو چیست؟

“دیتیلینگ خودرو” واژه‌ای است که این روز‌ها زیاد شنیده می‌شود، منظور از دیتیلینگ خودرو انجام همه کار‌های مربوط به نظافت، بخش‌های درونی و بیرونی خودرو است که توسط مراکز خاص نظافتی انجام می‌گیرد. این خدمات شامل نظافت موشکافانه، پولیش کردن تمامی اجزای بیرونی و درونی ماشین توسط مواد و تجهیزاتی که به طور عادی توسط مراکز نظافتی خودرو مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، می‌شود. ما در مجموعه مدوسا انواع خدمات مرتبط با دیتیلینگ خودرو را با مواد درجه یک و با کیفیت و توسط پرسنل با تجربه و دارای مهارت کافی، با دقت و کیفیتی مثال زدنی به صاحبان خودرو‌های لوکس ارائه می‌کنیم.

مراحل انجام دیتیلینگ به این صورت است که ابتدا قسمت‌های بیرونی خودرو کاملاً شسته و تمیز شده و همه آلودگی‌های سطحی آن پاک می‌شود، استفاده از تجهیزات مدرن و مناسب و مهارت بالای پرسنل انجام خدمات در این زمینه، تضمین‌کننده کیفیت انجام دیتیلینگ خودرو است. معمولاً برای شستشوی بیرونی خودرو از یک برس نرم و مخصوص استفاده می‌کنند که آلودگی قسمت‌هایی چون جلوپنجره، پلاستیک دور شیشه‌ها، آرم بدنه خودرو و… را به خوبی تمیز کند.

چرخ‌ها و زیر گلگیر نیز به خوبی شسته می‌شوند تا هیچ آلودگی روی آن‌ها باقی نماند، برای زدودن آلودگی‌هایی چون دوده‌های ناشی از لنت‌های ترمز و گل و لای ناشی از حرکت چرخ‌ها، بخش‌های زیر گلگیر، کالیبر ترمز، اطراف پیچ و مهره‌ها و… از ابزار‌ها و مواد خاصی استفاده می‌شوند. بدنه خودرو با مواد شوینده و با دقت کامل شسته شده و سپس خشک می‌شود. انجام این فرآیند دقیق کاملاً زمانبر است و ممکن است بین ۲ تا ۴ ساعت طول بکشد.

بعد از تمیز کردن دقیق سطح بدنه، نوبت به پولیش کاری آن می‌رسد که همه ایرادات رنگی از جمله خط و خش‌های سطحی، کدری سطح رنگ، اکسیداسیون بخش‌های مختلف بدنه و… با کمک دستگاه روتاری و دوال اکشن برطرف می‌شوند.

معمولاً برای محافظت از سطح پولیش شده بدنه خودرو، از محافظت‌کننده‌هایی چون واکس استفاده می‌شود. در مورد خودرو‌های لوکس نیز می‌توان با روکش سرامیکی روی بدنه خودرو، سطح بدنه را از آسیب‌هایی چون خط و خش‌های سطحی یا آسیب‌های ناشی از پرش سنگ‌ها در جاده و… حفظ کرد.

در انجام فرایند دیتیلینگ، موتور و سایر اجزای درون کاپوت خودرو نیز کاملاً تمیز می‌شوند. همچنین با کمک تجهیزات کاملاً کاربردی تمام بخش‌های داخل کابین کاملاً تمیز می‌شود و در صورت نیاز به تعمیرات از جمله در بخش‌های صندلی‌ها، تودوزی و… این کار با دقت و ظرأفت بالا انجام می‌گیرد.

سرامیک بدنه خودرو چیست؟

سرامیک بدنه خودرو (سرامیک ماشین)

زیبایی و بی‌نقص بودن رنگ بدنه در خودرو‌های لوکس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رنگ درخشان، بدون خط و خش و آسیب‌های سطحی مطمئناً شکل ظاهری خودرو را جذاب و چشم نواز می‌سازد. پوشش نانو سرامیک یک راهکار مدرن و کاربردی برای زیبایی و محافظت بدنه خودرو و رنگ فابریک آن است.

سرامیک بدنه یا گلس کوتینگ در واقع نوعی پلیمر مایع است که با دقت وتبحر خاص روی بدنه خودرو ریخته می‌شود و با ترکیب شدن با رنگ زمینه خودرو، لایه‌ای را روی سطح بدنه ایجاد می‌کند که خاصیت آب گریزی دارد. چنین خاصیتی کمک می‌کند تا بدنه خودرو در مقابل آسیب‌های ناشی از آفتاب سوختگی، گرد و غبار، دوده، فضله پرندگان و فشار‌های سطحی در‌امان باشد. ضمن این که نمای خودرو را کاملاً براق و شکیل می‌سازد. استفاده از خدمات سرامیک سبب می‌شود که معایب سطحی رنگ بدنه از جمله خط و خش‌های سطحی کاملاً برطرف شوند.

کیفیت پوشش نانو سرامیک خودرو، دقیقاً همان مسأله‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین توصیه می‌شود چنین خدماتی را از مراکزی دریافت کنید که به کیفیت مواد کاربردی و همچنین فرآیند انجام کار اطمینان داشته باشید. مهمترین نکته در انجام سرامیک بدنه خودرو، کیفیت بالای انجام کار است، ضمن این که استفاده از مواد با کیفیت برای این کار نیز نقش مهمی در زیبایی و ماندگاری آن خواهد داشت.

مدوسا؛ متخصص در انجام خدمات دیتیلینگ و سرامیک خودرو

مجموعه مدوسا(https://medusagroup.ir) مفتخر است که همه خدمات مرتبط با دیتیلینگ خودرو و سرامیک بدنه خودرو‌های لوکس را با بهترین مواد اولیه و همچنین تخصص بالای پرسنل، در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می‌کند. آنچه خدمات مدوسا را از سایر رقبا در این زمینه متمایز می‌سازد، کیفیت بالای انجام خدمات و همچنین تجربه و مهارت کافی پرسنل و مجهز بودن مجموعه به تجهیزات مدرن و به روز دنیا است. کیفیت بالای خدمات، قیمت‌های رقابتی و مسئولیت‌پذیری نیرو‌های همکار در مدوسا، از مهمترین عوامل تضمین‌کننده رضایت مشتریان این مجموعه هستند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا