Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مجوز پیش‌فروش 5 نوع خودرو برای آرین موتور صادر شد

به گزارش چرخان، وزارت صنعت که در ماه‌های اخیر رویه جدیدی را در پیش گرفته و نسبت به نمایندگی‌های رسمی واردات خودروهای خارجی قوانینی را اعمال کرده است، در جدیدترین مجوزی که صادر کرده شرکت آرین موتور را مجاز به واردات 5 مدل خودرو کرده و تعداد هر کدام را مشخص نموده است.

طبق اعلام این وزارتخانه، پیش‌فروش محصولات زیر به تعداد اعلام شده برای آرین موتور مجاز بوده و مشتریان می‌توانند با توجه به این مصوبه نسبت به خرید این خودروها اقدام کنند:

145 دستگاه خودروی Qutlander type 5 مدل 2018، ASX TYPE4 مدل 2018 به تعداد 211 دستگاه، MIRAGE مدل 2018 به تعداد 135 دستگاه، Lancer مدل 2018 به تعداد 186 دستگاه و QUTLANDER PHEV به تعداد 72 دستگاه

به طور کلی آرین موتور مجاز است طبق این مصوبه 749 دستگاه خودرو وارد کشور کند که می‌بایست قوانین و مصوبات وزارت صنعت در زمینه واردات خودروها اعمال شود. طبق اطلاعیه صادر شده توسط وزارت صنعت، ثبت سفارش این خودروها در دی‌ماه صورت گرفته است و واردات آنها از این پس بدون مشکل خواهد بود.

همچنین وزارت صنعت در این اطلاعیه اعلام کرد که کیان موتور وارنا مجاز به واردات 500 دستگاه از خودروی BORGWARD BX۵ شده است که در مورد این شرکت نیز تمامی قوانین مصوب شده در این وزارت‌خانه لازم‌الاجرا بوده و می‌بایست نسبت به اعمال آنها اقدام شود. ثبت سفارش وارنا نیز در بهمن ماه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

گزارش اختصاصی چرخان از تست درایو میتسوبیشی اوتلندر PHEV

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.