مکمل بنزین
خبر

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار تهران (29 اسفند 96)

به گزارش چرخان، همیشه آخرین روز سال یکی از جذاب‌ترین روزها برای معاملات بازار محسوب می‌شود که قیمت خودروهای مختلف در آن مشخص شده و در گزارشات سالیانه بازار آورده می‌شود. در این خبر می‌خواهیم به آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار تهران بپردازیم و قیمت بعضی از خودروهای پرمعامله را در بازار اعلام نماییم.

اولین خودرو از لیست قیمت خودروهای داخلی پژو 206 تیپ 5 است که این خودرو نسبت روزهای گذشته کاهش قیمت اندکی را داشته است. معاملات این خودرو به گونه‌ایست که احتمال کاهش قیمت اندک دیگری نیز در بازار عید برای آن محتمل است.

از دیگر خودروهای موجود در این لیست قیمتی، تندر 90 اتوماتیک است که این خودرو نیز با کاهش عرضه مواجه شده و به همین دلیل قیمت آن در حوالی 45 میلیون تومان در نوسان است. پژو 405 نیز از جمله خودروهای پرفروش و پرطرفدار بازار است که حکم پراید را برای ایران‌خودرو دارد. این خودرو نیز با نوسان‌هایی همراه بوده و در حال حاضر با قیمت 32 میلیون و 300 هزار تومان به بازار خودروهای داخلی عرضه می‌شود.

از دیگر محصولات ایران‌خودرو در این گزارش قیمتی، دنا پلاس است که با قیمت 56 میلیون و 500 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین رانا که جزو محصولات کم اقبال در سبد محصولات ایران‌خودرو محسوب می‌شود، در حال حاضر با نقدینگی 36 میلیون تومان قابل خریداری است.

خودروهای داخلی

سمند دیگر خودروی پرفروش ایران‌خودرو است که با حجم قابل قبولی در بازار معامله می‌شود و هم اکنون مدل EF7 آن بدون آپشن‌های اضافی با قیمت 34 میلیون و 200 هزار تومان عرضه می‌شود.

از محصولات سایپا نیز می‌توان به مواردی از جمله تیبا 2 اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت 28 میلیون و 700 هزار تومان به بازار عرضه می‌شود. ساینا با 29 میلیون و 100 هزار تومان حدود 200 هزار تومان نسبت به روز قبل گران‌تر شده و با حجم بالایی خرید و فروش می‌شود.

پرفروش‌ترین و پرمعامله‌ترین خودروهای بازار یعنی پراید نیز در مدل 132 با قیمت 23 میلیون تومان خرید و فروش شده و نسبت به روز قبل کاهش قیمت 200 هزار تومانی را تجربه کرده است. از دیگر خودروهای موجود در این لیست ساندرو استپ‌وی است که با کاهش قیمت 200 هزار تومانی در حال حاضر با قیمت 64 میلیون و پانصد هزار تومان فروخته می‌شود.

آخرین خودرو در این لیست قیمتی خودروهای داخلی سراتو آپشنال است که با کاهش قیمت 500 هزار تومانی نسبت روز گذشته، در حال حاضر با قیمت 106 میلیون و پانصد هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا