مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری از دنا پلاس اتوماتیک 65 میلیونی!

به تازگی تصاویر جدیدی از مدل اتوماتیک خودروی دنا پلاس منتشر شده است. شرکت ایران‌خودرو این مدل را برای رقابت با خودروهای چینی بازار ایران ساخته و احتمال می‌دهد که دنا پلاس اتوماتیک بسیاری از رقبای خود را ضربه فنی کرده و از گردونه رقابت خارج خواهد کرد.

قیمت احتمالی مدل اتوماتیک دنا پلاس براساس اعلام مسئولان ایران‌خودرو در حدود 65 میلیون تومان بوده و ایران‌خودرو پس از 40 سال سابقه درخشان در ساخت و تولید خودروهای مختلف؛ برای ساخت گیربکس دنا پلاس اتوماتیک دست به دامن پانچ بلژیک شده است!

دنا پلاس اتوماتیک آپشن‌های بیشتری داشته و ایران‌خودرو ادعا می‌کند که کیفیت آن نسبت به سایر خودروهای تولیدی این شرکت بسیار بهتر است.

با این حال باید توجه داشت که پیشرانه دنا پلاس اتوماتیک همان پیشرانه ef7 معروف با کمی تغییرات و افزوده شدن یک توربوشارژ کوچک بوده و هماهنگی و عملکرد یک گیربکس اتوماتیک با یک پیشرانه نسبتا قدیمی جای کمی شک و تردید دارد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. نباید اینقدر یک جانبه مقاله نوشت و بدبین بود
    گیربکس بلژیک یک کار مثبت است نباید انتقاد کرد چون اگر ایران خودرو میساختش حتما شما باز انتقاد میکردی که چرا ایران خودرویی که تجربه نداره چرا با یک شرکت با تجربه مشورت نکرده
    پس خرید یک گیربکس از شرکت اروپایی یک کار خوب و مثبت است
    بعید است قیمت 65 میلیون باشه چون دستی اون 48 تومنه پس اتوماتش با استارتر و اتولایت و کیلس قیمتش باید 60میلیون باشه و یک چراغ امید در صنعت خودرو سازی هستش پس با انتقاد های زیادمون طراحان رو نا امید نکنیم

    1. حقیقتا آیا متن پیش روی شما یک مقاله است؟! این فقط یک متن خبری ساده بوده و رسانه حق دارد که به بعضی از مسائل اشاره داشته باشد. ضمنا انتقادات و یا تمجید ما درباره این خودرو بماند بعد از تحویل به مشتری و پاسخگویی فنی آن!

  2. مسلما اگر اگر سری به تعمیرگاه های مجاز بزنید از مشکلات مصرف کنندگان تولیدات داخل بیشتر خواهد دانست … بالا بردن قیمت ماشین های خارجی دلیلی شده بر تحمیل بی کیفیت و قیمت های کاملا غیر واقعی خودرو های داخل به مصرف کنندگان درمانده…آیا واقعیت جز اینست …!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا