مکمل بنزین
بازارچه

افزایش قیمت دوباره لیفان X60 و X50 در سال 97 توسط کرمان موتور!

به گزارش چرخان، با شروع سال جدید یکی از اخباری که معمولا مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، اخبار مربوط به افزایش قیمت‌هایی است که در سایه عدم نظارت نهادهای ذیربط صورت گرفته و به صورت یک طرفه از سوی شرکت‌های خودروسازی در قیمت محصولات اعمال می‌شود. در جدیدترین خبر از کرمان موتور که در سه ماهه پایانی سال 96، جزو شرکت‌های خبرساز در زمینه افزایش قیمت محصولاتش بود، قیمت لیفان X60 و X50 افزایش یافته و از این تاریخ خودروهای مذکور با قیمت‌های جدید به مشتریان عرضه می‌شود.

طبق اعلام کرمان موتور قیمت جدید لیفان X60 اتوماتیک 76 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است. این در حالیست که در اسفند 96 همین خودرو با قیمت 69 میلیون و پانصد هزار تومان به مشتریان عرضه میشد. این قیمت جدید در حالیست که در بازار آزاد هم اکنون این خودرو با قیمت 69 میلیون تومان در حال معامله است!

لیفان X60

دومین خودروی تغییر قیمت یافته در اطلاعیه جدید کرمان موتور، لیفان X50 اتوماتیک است که در فروردین ماه با قیمت 59 میلیون و نهصد هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در اسفندماه 56 میلیون و 150 هزار تومان بود. قیمت این خودرو در بازار آزاد چیزی در حدود 59 میلیون تومان است.

به نظر می‌رسد کرمان موتور به زودی در قیمت سایر محصولاتش نیز این افزایش قیمت را خواهد داشت و شنیده‌های ما از افزایش قیمت شدید در محصولات هیوندای خبر می‌دهند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا