مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات کیاموتورز در بازار (19 فروردین 97)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی که در سه ماهه انتهایی سال 96 یکی از بدترین دوران خود را پشت سر گذاشته بود، در حالی وارد بازار سال 97 شده است که قیمت دلار تاثیرات خود را کم کم روی این بازار اعمال کرده و قیمت بسیاری از خودروهای وارداتی در نمایندگی‌های رسمی افزایش یافته و بازار آزاد نیز متاثر از این افزایش قیمت بوده است. در این گزارش قصد داریم قیمت محصولات کیاموتورز در کشورمان را در بازار بازار 19 فروردین 97 بررسی کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما واقع شود.

اولین خودرو از محصولات کیاموتورز خودروی پیکانتو است که در حال حاضر با قیمت 102 میلیون تومان در بازار خودروهای خارجی خرید و فروش می‌شود. ریو صندوقدار مدل 2017 دیگر خودروی این برند معتبر است که در حال حاضر با نقدینگی 138 میلیون تومان قابل خریداری است.

کیا پیکانتو

ریو هاچ‌بک مدل 2017 دیگر خودروی پرفروش این برند است که در حال حاضر با قیمت 138 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. از دیگر محصولات کیاموتورز در بازار کشورمان می‌توان به سراتو با پیشرانه دو لیتری اشاره کرد که در حال حاضر با مدل 2017 با قیمت 191 میلیون تومان و در مدل 2018 با قیمت 206 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

کیا کارنز خودروی بعدی این برند است که در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار 205 میلیون تومان تعیین شده است. اسپورتیج نیوفیس از جمله خودروهای پرطرفدار و پرفروش کیاموتورز در کشورمان است که با قیمت 285 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد و از حجم معامله بالایی برخوردار است. البته کمبود عرضه این خودرو در حال حاضر مشهود بوده و این کمبود عرضه، به احتمال فراوان منجر به افزایش قیمت آن در روزهای آتی خواهد شد.

کیا سورنتو

از دیگر خودروهای برند کیاموتورز در بازار خودروهای خارجی کشورمان می‌توان به سورنتو 2.4 لیتری اشاره کرد که با قیمت 330 میلیون تومان معامله می‌شود. مدل فول جی‌تی همین خودرو در حال حاضر با نقدینگی 380 میلیون تومان قابل خریداری است.

اپتیما فول جی‌تی مدل 2018 دیگر خودرو از محصولا کیا در ایران است که در حال حاضر با قیمت 266 میلیون تومان معامله می‌شود. اپتیما هیبریدی مدل 2018 نیز از دیگر خودروهای تازه وارد این برند در کشورمان بوده که با قیمت 267 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

لیست قیمت دیگر محصولات کیاموتورز در کشورمان را در تصویر زیر مشاهده کنید:

محصولات کیاموتورز

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا