مکمل بنزین
خبر

قیمت خودروهای کیاموتورز در بازار و نمایندگی چقدر است؟ (اسفند 96)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی این روزها دستخوش تغییرات زیادی می‌شود و مشتریان به دلیل وجود نوسان‌های بسیار زیاد کمتر به سمت این بازار تمایل دارند و منتظرند تا ببینند سرانجام دعوای دیوان عدالت و وزارت صنعت به کجا خواهد انجامید تا بحث تعرفه واردات خودروهای خارجی مشخص شده و بازار به ثبات برسد. اما به هر ترتیب فعالان بازار خودرو هنوز اندک معاملاتی را در دفترشان ثبت می‌کنند که باعث تفاوت قیمت خودروها در بازار و نمایندگی می‌شود. در ادامه به گزارشی از تفاوت قیمت محصولات کیاموتورز در در دو بازار می‌پردازیم.

کیاموتورز
کیا پیکانتو

کیا پیکانتو اولین خودرویی است که به آن می‌پردازیم. این خودرو با مدل 2017 در بازار با قیمت 103 میلیون تومان فروخته می‌شود. طبق بررسی‌ها، نمایندگی کیا در ایران  این خودرو را عرضه نمی‌کند.

کیا ریو صندوقدار مدل 2017 دیگر خودرو از برند کیاموتورز است که در بازار با قیمت 135 میلیون تومان به فروش می‌رسد و نمایندگی کیاموتورز در ایران با قیمت 110 میلیون تومان این خودرو را به فروش می‌رساند.

کیا ریو هاچبک مدل فول 2017 دیگر خودرویی است که در بازار با قیمت 135 میلیون تومان به فروش می‌رسد و قیمت نمایندگی این خودرو نیز همانند مدل صندوقدارش 110 میلیون تومان است.

کیا اسپورتیج فول نیوفیس که این روزها سروصدای در بازار کشور به پا کرده است در بازار با قیمت 320 میلیون تومان معامله شده و قیمت نمایندگی این خودرو نیز 280 میلیون تومان تعیین شده است.

کیا سراتو 2.0 مدل 2017 نیز با 186 میلیون تومان در بازار آزاد قابل خرید است و قیمت نمایندگی این خودرو 145 میلیون تومان تعیین شده است. نوع دارای رادار این خودرو در بازار آزاد با نقدینگی 192 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت نمایندگی این خودرو در دسترس نیست.

کیا کارنز یکی دیگر محصولات کیاموتورز است که با قیمت 199 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. قیمت نمایندگی کیا کارنز چیزی در حدود 168 میلیون تومان است.

کیاموتورز

کیا اپتیما فول جی‌تی در بازار آزاد با قیمت 243 میلیون تومان و همین خودرو با مدل 2017 و دارای رادار با قیمت 192 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت نمایندگی برای این دو خودرو موجود نیست.

آخرین خودروی مورد بررسی در این گزارش نیز کیا سورنتو است که در مدل 2.4 فول با قیمت 335 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. کیا سورنتو 2.4 فول جی‌تی نیز با قیمت 357 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود و قیمت نمایندگی این خودرو 303 میلیون تومان است.

بدیهی است که با توجه به راکد بودن بازار قیمت‌های گفته شده احتمالا قیمت پایینی به نظر برسند و یا اینکه قیمتهای پایین‌تر از این لیست نیز یافت شود.

 

بیشتر بخوانید: طرح بازدید رایگان قبل از سفر نوروز ۹۷ نمایندگی رسمی کیاموتورز در ایران

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا