مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصویر رسمی شاسی بلند مزدا CX-9 را از اینجا ببینید

به نظر می‌رسد پیش از معرفی رسمی جدیدترین کراس اوور متوسط کمپانی مزدا، هم اکنون می‌توانیم این محصول فوق العاده را در قالب تصویری که از آن در اینترنت منتشر شده است، ببینیم و دیگر منتظر نمایشگاه LA و پرده برداری رسمی‌اش نباشیم.

2016-Mazda-CX-9-1

این محصول زیبا و خوش چهره توسط مزدا و در قالب یک بروشور منتشر شده است. تصویر نهایی این محصول به کانسپت اولیه شباهت‌های زیادی دارد و شاید آن‌چنان تعجب بر انگیز نباشد. طراحی این خودرو بسیار شبیه به طراحی کانسپت Koeru معروف این کمپانی بوده و شاید بتوانیم این محصول را الهام گرفته از آن طرح خاص بنامیم. بهره گیری از یک ظاهر کاملا تهاجمی همراه با پوزه و جلو پنجره‌ای جذاب، مشبک و برجسته یک شاسی بلند خاص را پیش روی شما قرار می‌دهد.

برآمدگی‌های روی پنجره عقب در کنار شیب استفاده شده برای چراغ‌ها و زاویه‌دار کردن آن‌ها، ظاهری اسپرت و شیک را به این خودرو بخشیده است. فضای داخلی و طراحی صورت گرفته درون کابین این شاسی بلند شیک، در قیاس با محصول قبلی و کراس اوور CX-5 را می‌توان انقلابی برای مزدا دانست. افزودن سیستم‌های لمسی بسیار شیک در کنار ایجاد فضا در سه ردیف برای 7 نفر از مهم‌ترین این تغییرات است.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در خصوص پیشرانه به کار گرفته شده در این خودرو منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که CX-9 از یک موتور توربوشارژ 2.5 لیتری سود ببرد و با بهره گیری از سیستم Skyactive روانه بازار شود.

باهم تصاویر این زیبای شرقی را می‌بینیم:

2016-Mazda-CX-9-2 2016-Mazda-CX-9-3 2016-Mazda-CX-9-4 2016-Mazda-CX-9-5 2016-Mazda-CX-9-6

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا