مکمل بنزین
گوناگونخبر

زبان طراحی محصولات هیوندای در آینده تغییر خواهد کرد

در حال حاضر طراحی محصولات مختلف یک خودروساز شباهت‌های زیادی به هم پیدا کرده‌اند، موضوعی که می‌توان هم به عنوان یک نکته مثبت و هم یک نکته منفی از آن یاد کرد. با این وجود چنین مسئله‌ای در رابطه با دستگاه‌های آینده هیوندای صادق نخواهد بود و زبان طراحی محصولات هیوندای تغییر خواهد کرد. 

براساس گفته Luc Donckerwolke، مدیر بخش طراحی این برند کره‌ای زبان طراحی محصولات هیوندای در آینده تغییر می‌کند تا تفاوت بیشتری میان خودروهای تولیدی این شرکت با دیگر سازندگان اتومبیل ایجاد شود. علاوه‌ بر این موضوع هیوندای قصد دارد که هر یک از محصولات تولیدی خود را با طراحی جداگانه و متفاوت از هم روانه بازار کند. 

نسخه برقی هیوندای کونا 2019

Luc Donckerwolke در مصاحبه با موتورینگ اعلام کرد: 

ما باید به هر یک از خودروهای تولیدی خود شخصیت متفاوتی بدهیم. در حال حاضر صحبت در رابطه با آینده زبان طراحی محصولات هیوندای زود است. با این وجود در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال آینده میلادی، با معرفی برخی خودروهای جدید تفاوت میان آن‌ها را به علاقه‌مندان به صنعت خودروسازی نشان خواهیم داد.

Luc در ادامه اشاره کرد در کشور کره جنوبی که سرزمین مادری این برند محسوب می‌شود دو برند هیوندای و و کیا مشغول به فعالیت هستند، بسیاری از محصولات تولیدی این دو شرکت با هم شباهت‌های زیادی دارند که باعث می‌شود برای برخی افراد جالب نباشد. 

اگر خودروهای موجود در بازار طراحی شبیه به هم داشته باشند، در حال تولید محصولات کسل کننده‌ای هستیم. هیوندای نمی‌خواهد به چنین وضعیتی برسد.

Luc Donckerwolke که در گذشته مدیر بخش طراحی شرکت بنتلی بوده است به این موضوع اشاره می‌کند که خودروهای مختلف جنسیس از طراحی متمایزتری برخوردارند. او در ادامه در رابطه با طراحی محصولات جنسیس اضافه کرد:

برای طراحی محصولات جنسیس اعتماد به نفس داریم و به هارمونی و طراحی‌های جذاب علاقه‌مند هستیم. برند جنسیس جوان است و ما نمی‌خواهیم طراحی محصولات خود را محدود کنیم. استفاده از زبان طراحی جدید و تولید محصولات متمایز باعث می‌شود توجهات بیشتری را جذب خود کنیم.

در نمایشگاه خودروی نیویورک این برند کره‌ای از خودرو مفهومی جنسیس Essentia رونمایی کرد. این محصول از طراحی متفاوت و جذابی بهره می‌برد و به اعتقاد Donckerwolke هر شرکت باید خودرویی جالب توجه داشته باشد.

زبان طراحی محصولات هیوندای

علاوه بر هیوندای شرکت‌های دیگر نیز به دنبال تغییر طراحی در میان محصولات تولیدی خود هستند. در ژانویه امسال بی‌ام‌و اعلام کرد که قصد دارد چنین برنامه‌ای را برای خودروهای تولیدی خود اعمال کند. این موضوع باعث می‌شود که محصولات سری‌ها مختلف این برند آلمانی تفاوت بیشتری با هم داشته باشند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا