Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پورشه کاین E-Hybrid با قدرت 455 اسب بخار معرفی شد

محصولات پلاگین هیبرید پورشه در میان خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این محبوبیت به‌گونه‌ای بوده که این شرکت آلمانی از نسخه پلاگین هیبرید یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار خود رونمایی کرده است. این دستگاه پورشه کاین E-Hybrid نام دارد.

پورشه کاین E-Hybrid از اوایل سال آینده میلادی در بازار آمریکا برای فروش عرضه می‌شود. این خودرو به دو موتور مجهز شده است. موتور بنزینی توربوشارژر 6 سیلندر با حجم 3.0 لیتر قادر به تولید 335 اسب بخار (249 کیلووات) قدرت و 450 نیوتون متر گشتاور است.

علاوه‌بر این موتور بنزینی، پورشه از یک موتور برقی و باتری 14.1 کیلووات ساعتی در پورشه کاین E-Hybrid استفاده کرده است. این موتور قدرتی برابر با 134 اسب بخار (100 کیلووات) و گشتاوری برابر با 400 نیوتون متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. دو موتور مورد استفاده در این خودرو در مجموع حداکثر 455 اسب بخار (339 کیلووات) قدرت تولید می‌کنند.

سرعت پورشه کاین E-Hybrid در مدت زمان 4.7 ثانیه از صفر کیلومتر بر ساعت به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو برابر با 252 کیلومتر بر ساعت (157 مایل بر ساعت) است. این محصول در مقایسه با نسل گذشته خود، کاین S E-Hybrid عملکرد بهتری نشان می‌‎دهد و در بخش حداکثر سرعت و شتاب به ترتیب 9 کیلومتر بر ساعت و 0.7 ثانیه برتری دارد.

پورشه کاین E-Hybrid

اندازه باتری مورد استفاده در پورشه کاین E-Hybrid نسبت به نسل گذشته افزایشی پیدا نکرده، با این وجود ظرفیت بالاتری دارد و انرژی بیشتری را در خود ذخیره کرده است. راننده می‌تواند توسط این خودرو در حالت کاملا برقی مسافتی برابر با 44 کیلومتر (27.3 مایل) را طی کند. در این حالت حداکثر سرعت کاین به 133 کیلومتر بر ساعت (83 مایل بر ساعت) می‌رسد.

زمانی‌که شارژ باتری تمام شود، راننده می‌تواند آن را به وسیله دو شارژر متفاوت شارژ کند. شارژر استانداردی که همراه این خودرو عرضه می‌شود دارای قدرت 3.6 کیلووات بوده که در مدت زمان 7.8 ساعت باتری را به‌صورت کامل شارژ می‌کند. شارژر دیگر این خودرو به‌صورت سفارشی در دسترس خریدار قرار می‌گیرد و با قدرت 7.2 کیلووات می‌تواند باتری را در طی 2.3 ساعت شارژ کند.

در بخش طراحی خارجی این دستگاه تغییرات چندانی را نسبت به نسخه عادی تجربه نکرده است. برای مثال رنک کالیپرهای ترمز تغییر کرده و برای آن پورت شارژ در نظر گرفته شده است. در کابین این دستگاه نیز تغییرات کمی را شاهد هستیم. نمایشگر مورد استفاده در کابین این خودرو اطلاعات مربوط به باتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این مدل نسبت به نسخه عادی از تجهیزات استاندارد بیشتری بهره می‌برد.

پورشه با رونمایی از این مدل، چندین ویژگی جدید شامل سیستم هدآپ دیسپلی و صندلی‌های ماساژور را نیز معرفی کرده است. خریداران می‌توانند پورشه کاین E-Hydrid را با رینگ‌های 22 اینچی سفارش دهند که برای اولین بار شاهد حضور چنین آپشنی در این محصول هستیم.

پورشه کاین E-Hybrid با قیمت 79900 دلار به فروش می‌رسد که البته خریدار باید 1050 دلار نیز برای تحویل آن هزینه پرداخت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.