مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

کمپانی ژاپنی هوندا با ساخت هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸ به خوبی توانست هنر طراحان خود را به خوبی به نمایش بگذارد. از اولین ساخت مدل سیویک تا به امروز تا به حال ۱۰ نسل تولید شده است که دهمین نسل از این مدل در سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی شد. به علاوه این خودروی سدان جمع‌وجور در سال گذشته توانست سومین خودروی پرفروش در بازار آمریکا بعد از دو خودروی سدان تویوتا کمری و کرولا باشد.

جالب است بدانیم هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸ در ۱۸ نسخه متفاوت شامل سگمنت‌های سدان، کوپه و هاچبک با طیف وسیعی از عملکردها و تریم‌های متفاوت راهی بازار شود. قیمت پایه این خودرو با تریم LX از ۱۸۸۴۰ دلار شروع می‌شود و تا ۳۳۹۰۰ دلار در نسخه سیویک تایپ R در بازار معامله می‌شود. از این رو باید انتظار داشت که پیشرانه‌های مختلف با کارکردهای متفاوت از هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸ تولید شده باشد. برای مثال نسخه پایه این خودرو دارای پیشرانه‌ای با قدرت خروجی ۱۵۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۸ پوند فوت است ولی نسخه پیشرفته‌ی این خودرو که همان استایل R است می‌تواند حداکثر قدرت و گشتاور به ترتیب برابر ۳۰۶ اسب بخار و ۲۹۵ پوند فوت تولید کند.

تمام نسخه‌های هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸ مجهز به سیستم کمکی پایدار وسیله نقلیه هوندا (VSA) هستند که می‌توانند کنترل و هندلینگ مناسب در جاده‌های پرپیچ و خم و سیستم ABS و EBD را در اختیار راننده بگذارند. به علاوه تمام سیویک‌های ۲۰۱۸ سنسورها و دوربین‌های با قابلیت دید چند زاویه‌ای در عقب و اطرافشان دارند که این ویژگی باعث افزایش ایمنی رانندگی می‌شود. از سوی دیگر سیستم هشدار برخورد با عابر پیاده و اشیاء در جلو و اطراف خودرو،‌سیستم هشدار خروج از خطوط رانندگی و کنترل کروز تطابقی در اکثر نسخه‌های هوندا سیویک نصب شده‌اند.

طراحی داخل خودروی سیویک مدل ۲۰۱۸ نسبت به مدل‌های قبلی فرقی نکرده است. در اکثر نسخه‌ها سیستم اطلاعات و سرگرمی بر روی صفحه نمایش ۵.۰ اینچی در وسط داشبورد نصب شده و که متصل به چهار اسپیکر شده است و رانندگان می‌توانند به راحتی گوشی‌های اندرویدی یا آیفون خود را به آن متصل نمایند.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا بیشتر خودروی هوندا سیویک مدل ۲۰۱۸ را بشناسید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا