مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی جدید سفیر فرانسه چیست؟!

روزهای آغازین اردیبهشت 97 میزبان یک رونمایی بزرگ برای نماینده رسمی محصولات دی‌اس؛ لاکچری ساز فرانسوی در ایران بود که در گالری DD از یکی از محصولات بسیار لاکچری و قدرتمند این برند رونمایی کرد و توانست توجه مشتریان و رسانه‌های اقتصادی را به خود جلب نماید ولی جالب است بدانید که این خودرو در اروپا نیز سردمدار خودروهای با کیفیت بوده و سفیر فرانسه در انگلیس نیز به تازگی سفارش لاکچری خود را دریافت کرده و DS7 کراس‌بک آلترا پرستیژ در محل سفارت فرانسه در بریتانیا به وی تحویل داده شد.

به گزارش چرخان، فرانسه جزو کشورهایی است که برندهای خودروسازی بسیار معتبری را در خود جای داده است که بدیهی است رنو و پژو از جمله برندهای حاضر در این کشور هستند ولی اغلب وسایل نقلیه سفارت خانه‌ها، مراکز دولتی و … این کشور از برند دی‌اس تهیه می‌شود که حتی باید بدانید که خودروی رئیس جمهور این کشور نیز از این برند انتخاب شده است.

DS7 کراس‌بک آلترا پرستیژ

از جمله مواردی که در دلایل انتخاب این برند برای سفارت خانه‌های فرانسه در سرتاسر دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، فرانسوی بودن برند و همچنین فناوری‌های بسیار پیشرفته این خودروهاست که برخلاف بسیاری از برندهای موجود در بازار، تهیه آنها نیاز به هزینه کرد بالایی نداشته و با انتخاب محصولات لاکچری ساز فرانسوی، کیفیت و امکانات به راحتی در کنار هم در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

DS7 کراس‌بک از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با 1.6 لیتر بهره می‌برد؛ این موتور قادر به تولید 164 اسب بخار و گشتاوری برابر با 240 نیوتون متر بوده که این نیروی تولیدی توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک، به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

DS7 کراس‌بک آلترا پرستیژ

این خودرو دارای اکثر آپشن های مورد نیاز خریداران در این رده بوده و اگر بخواهیم به برخی از این موارد اشاره کنیم، باید امکاناتی همچون سیستم‌های ترمز ABS، ESP، EBV، ASR، کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی، پرده‌ای و زانویی)، ریموت، ایموبلایزر، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، فرمان برقی حساس به سرعت، دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، تهویه مطبوع اتوماتیک دو گانه، صفحه نمایش چند منظوره 12 اینچی لمسی و مجهز به 14 بلندگو با سیستم صوتی focal، گرم کن و حافظه برای صندلی راننده و سرنشین جلو، تنظیم برقی آینه‌ها به همراه جمع شونده، شیشه‌های سولار و دودی، چراغ‌های جلو LED مجهز به چراغ شور، مه شکن جلو، دیلایت، سنسور نور و باران، HUD، سانروف پانارومیک، کروز کنترل هوشمند، آینه الکتروکرومیک، دوربین تشخیص علامت‌های جاده، پارک خودکار،  حرکت خودکار در ترافیک، تشخیص خواب آلودگی راننده، سیستم تعلیق هوشمند، نایت ویژن و …. را نام برد.

جالب است بدانید که اولین خودروی تولید شده از DS7 کراس‌بک سال گذشته به امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور عرضه شد که تنها نسخه از این مدل بود که از کارخانه دی‌اس خارج میشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. در مقابل، به سفیر جمهوری اسلامی توی پاریس هم پراید بدید تا نمایشی باشه از قدرت خودروسازی ژاپن خاورمیانه (ایران) در قلب اروپا !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا