مکمل بنزین
شرایط فروش

طرح فروش نقد و اقساط اچ‌سی کراس توسط ایران‌خودرو اعلام شد (خرداد 97)

گروه خودروسازی ایران‌خودرو همانند ماه گذشته در خردادماه نیز طرح‌های متنوع فروش و پیش فروش خود را به متقاضیان ارائه می‌دهد که در جدیدترین اطلاعیه‌ای که از این شرکت خودروسازی صادر شده است، شرایط جدید فروش نقد و اقساط اچ‌سی کراس اعلام شده و مشتریان می‌توانند با تسهیلات مناسب این خودرو را خریداری نمایند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش اقساطی اچ‌سی کراس رونمایی کرده است که مشتریان می‌توانند این خودرو را با قیمت کل 50 میلیون تومان و با پیش 30 میلیون تومان خریداری نمایند.

الباقی مبلغ به صورت تسهیلات به مشتری اعطا می‌شود که مشتری می‌تواند در اقساط 12 تا 24 ماهه آن را پرداخت نماید. موعد تحویل این خودرو 30 روزه بوده و با توجه به محدودیت در تعداد خودروهای واگذاری، ثبت نام تا اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت.

اچ‌سی کراس در رنگ‌های مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک، خاکستری متالیک، آبی رویال، قرمز متالیک، نارنجی متالیک، سفید دو پوششه به مشتریان عرضه شده است.

از دیگر شرایط قابل ذکر در مورد این شرایط فروش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشتری متقاضی خرید این خودرو نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.
  • اعتبار سنجی و نتیجه بررسی چک و اعتبار مشتری از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود و ادامه روند خرید پس از دریافت پیامک خواهد بود.
  • در این طرح فروش اقساطی، هر کد ملی صرفا می‌تواند یک خودرو خریداری نماید.
  • امکان ثبت نام برای مشتری دوم و نمایندگی در این طرح وجود ندارد و صرفا مشتریان حقیقی قادر به خرید خواهند بود.
  • مشتری نباید در 6 ماه گذشته اقدام به خرید اچ‌سی کراس از گروه خودروسازی ایران‌خودرو کرده باشد.
  • چک‌های مشتری می‌بایست از چک‌های طرح صیاد بانک مرکزی باشد و دسته چک‌های قدیمی قابل قبول نیست.
  • این بخش‌نامه از امروز فعال بوده و قابل اجراست.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا