مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش برلیانس پارس خودرو اعلام شد (عید فطر 97)

پارس خودرو که یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود همانند شرکت بالاسری خود اقدام به ارائه طرح‌های فروش محصولات خود نموده است که البته در این طرح فروش خبری از محصولاتی همچون تندر نبوده و صرفا سری محصولات برلیانس این شرکت به مشتریان عرضه می‌شود که با موعد تحویل مناسب و قیمت قطعی به مشتریان فروخته می‌شود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی پارس خودرو در بخشنامه‌ای از جدیدترین شرایط فروش خانواده برلیانس به مناسب عید فطر خبر داد که این خودروها با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند همه خودروها را با قیمت قطعی و قانونی خریداری نمایند.

اولین خودرو برلیانس H220 دستی با رینگ فولادی است که با قیمت 43 میلیون و 684 هزار تومان به مشتریان عرضه شده است.

دومین خودرو برلیانس H230 دستی با رینگ فولادی است که با همان قیمت 43 میلیون و 684 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

سومین خودروی این طرح برلیانس H330 اتوماتیک 1.6 + مولتی (تریم مشکی) است که با قیمت 66 میلیون و 481 هزار تومان قابل سفارش است.

چهارمین خودروی این طرح برلیانس H320 اتوماتیک 1.6 + مولتی (تریم مشکی) است که با قیمت 63 میلیون و 741 هزار تومان ثبت سفارش می‌شود.

آخرین خودروی این خانواده که لوکس‌ترین مدل آن نیز هست برلیانس کراس اتوماتیک 1.6 (تریم مشکی) بوده که با قیمت 67 میلیون و 796 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

این خودروها با بیمه بدنه رایگان به مشتریان عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند از روز 20 خرداد با مراجعه به سایت فروش این شرکت سفارش خود را ثبت کنند. گفتنی است که این طرح فروش با ظرفیت محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا