مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش هایما اس7 توربو اعلام شد (تابستان 97)

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که متهم ردیف اول احتکار در پرونده بازشده مجلس است، چند روزی است که شدیدا فعال شده و طرح‌های متنوع فروشی را به بازار ارائه کرده است که البته انتقادات فراوانی به همراه داشته است. این شرکت در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش هایما اس7 توربو رونمایی کرد که برخلاف سایر طرح‌ها از شرایط بهتری برخوردار است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در بخشنامه جدید خود شرایط فروش مرحله دوم هایما اس7 توربو را اعلام کرد که طبق این بخشنامه مشتریان می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت رسمی این شرکت و همچنین نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

این بخشنامه شرایط صلح و انتقال ندارد و مشتری می‌بایست خودرو را تحویل گرفته و یا قبل از تحویل انصراف دهد. از شرایط موجود این بخشنامه قطعی بودن قیمت خودرو و پرداخت دو مرحله‌ای آن است که با توجه به وضعیت موجود بازار خودرو یکی از موارد جذاب این اطلاعیه است.

واریز مرحله دوم یکماه پس از ثبت سفارش بوده و مشتریانی که در تاریخ مقرر اقدام به پرداخت ننمایند، ثبت نام آنها ملغی و پیش پرداخت عودت خواهد شد. طبق روال معمول هر کد ملی در این بخشنامه قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود تا از دلالی و سودجویی‌های معمول جلوگیری شود.

هایما اس7 توربومشتری برای خرید این خودرو می‌بایست مبلغ 83 میلیون و 600 هزار تومان به ایران‌خودرو واریز نماید و در مرحله دوم نیز 20 میلیون و 711 هزار تومان بابت تکمیل وجه خود پرداخت کند. موعد تحویل این خودروها نیز دی تا اسفند سال جاری تعیین شده است.

لازم به ذکر است سود مشارکتی برای این طرح اعمال نخواهد شد و برای انصراف نیز سود انصرافی به مشتری پرداخت نمی‌گردد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا