مکمل بنزین
گوناگون

بهترین صندلی هواپیما در پرواز بعدی؛ بنا به نظر مهمانداران!

سفر با هواپیما ممکن است برای بعضی از افراد خوشایند باشد ولی همیشه سفرهای هوایی راحتی چندانی ندارند. برای مثال اغلب اوقات مسافران از مکان صندلی خود ناراضی هستند یا ممکن است دمای داخل کابین خیلی سرد یا گرم باشد و حتی در پرواز مسافران نمی‌توانند صدا یا نور اطراف خود را به طور کامل کنترل کنند؛ در نتیجه باید چندین ساعت روی صندلی هواپیما بنشینند تا به مقصد برسند. مهمانداران هواپیما با توجه به تجربیات فراوانشان گزینه‌های مختلف برای انتخاب بهترین صندلی هواپیما را مطرح کرده‌اند که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

۱) بهترین صندلی هواپیما برای خوابیدن

اگر شما می‌خواهید تمام مدت پرواز را بخوابید، بهتر است صندلی‌های کنار پنجره را انتخاب نمایید. شما با انتخاب صندلی کنار پنجره به راحتی می‌توانید سر خود را به کنار دیواره هواپیما نیز برای خواب راحت‌تر تکیه دهید.


۲) بهترین صندلی هواپیما برای داشتن سکوت بیشتر

سعی کنید صندلی‌هایی که دور از منطقه سرد و سرو غذا و نوشیدنی هستند و ترجیحاً کنار پنجره را انتخاب نمایید.


۳) بهترین صندلی هواپیما برای استفاده از دستشویی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که مرتب رفت و آمد به دستشویی را دارید؛ بهتر است صندلی‌های داخل یا نزدیک به راهرو را انتخاب کنید.


۴) بهترین صندلی هواپیما برای دمای بالا

اگر جزو آدم‌های سرمایی هستید بهتر است از انتخاب صندلی‌های کنار درب خروج اضطراری خوددرای نمایید، چرا که این مکان‌ها همیشه سردتر از بقیه قسمت‌های داخل کابین هواپیما هستند.


۵) بهترین صندلی هواپیما برای جای پا بیشتر

اگر می‌خواهید پول اضافی برای انتخاب صندلی‌های فرست کلاس نپردازید ولی جای پا بیشتری داشته باشید، بهتر است صندلی‌های کنار درب خروجی را انتخاب نمایید.


۶) بهترین صندلی هواپیما برای بالا نگه داشتن پا

بسیاری از افراد عادت دارند که در جایی که می‌نشینند پای خود را بالا آورده و روی صندلی جلویی بگذارند، اگر جزو این دسته از افراد هستید بهتر است پیشنهاد کنیم هیچ وقت ردیف‌های بعد از کابین که روبه‌رویتان صفحه‌های نمایشی هست را انتخاب نکنید.


۷) بهترین صندلی هواپیما برای دور بودن از تکانه‌ها

اگر می‌خواهید بالا و پایین رفتن هواپیما یا تکانه‌ها را کمتر احساس کنید بهتر است صندلی‌های ردیف جلو را رزرو نمایید.


۸) بهترین صندلی هواپیما برای غذا و نوشیدنی

اگر می‌خواهید گزینه‌های بیشتر و خوب برای وعده‌های غذایی، نوشیدنی یا اسنک داشته باشید، صندلی‌های ردیف جلو را رزرو نمایید.

تجربه شما درباره انتخاب بهترین مکان در کابین هواپیما چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا