مکمل بنزین
خبرداخلی

با چه شرایطی می‌توان خودرو از ایران‌خودرو خرید؟ (شهریور 97)

شرایط فروش ایران‌خودرو که دو هفته ایست پس از طرح فروش سایپا منتظر آن هستیم مثل یک تابویی شده است که شکسته نمی‌شود و هر بار یک شرط و پیش شرط جدیدی برای آن مطرح می‌شود. شرایط خرید خودرو از ایران‌خودرو حالا آنقدر زیاد شده است که برای ثبت سفارش باید به اندازه یک ثبت نام کنکور برای آن وقت گذاشت و شرایط مختلف را به قول معروف “جور” کرد!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که هفته گذشته با یک طرح پیش فروش خنده‌دار موجبات اعتراض بسیاری از اهالی بازار خودرو را برانگیخته بود حالا شرایط جدیدی را به شرایط فروش آینده خود که دو هفته‌ایست قول آن را داده اضافه کرده است که برای اولین بار در کل تاریخ خودروسازی کشور عملیاتی می‌شود.

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودرومعاون مدیر عامل دربازاريابي و فروش ايران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون شرایط جدید فروش این شرکت گفت: به زودی با اخذ مجوزهای لازم اقدام به فروش 40 هزار دستگاه خودرو خواهیم کرد که با شرایط ویژه به مشتریان عرضه می‌شود. ما در هر بار طرح فروشی که به مشتریان ارائه می‌کنیم سعی در یک نوآوری داریم تا بتوانیم عدالت را در فروشمان حفظ کرده و زمینه را برای بهره برداری اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم.

مصطفي خان كرمی معاون مدیر عامل دربازاريابي و فروش ايران‌خودرو در ادامه با اشاره به جزئیات این طرح فروش گفت: یکی از طرح‌هایی که برای فروش این 40 هزار خودرو در نظر گرفته‌ایم محدودیت ثبت نام برای خودرو اولی‌هاست که قطعا منجر به اتفاقات خوبی در زمینه عدالت در فروش خواهد شد. در این طرح توجه اصلی به افرادی خواهد بود که خودرو نداشته و یا برای اولین بار است که صاحب خودرو می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در این شرایط فروش علاوه بر محدودیت‌های معمولی که در طرح‌های فروشمان اعمال می‌کنیم، لیست ثبت نام کنندگان سایپا را اخذ خواهیم نمود و به همه این اسامی امکان ثبت نام نخواهیم داد. همچنین شرایط گفته شده پیرامون صاحب خودرو بودن را نیز اعمال می‌کنیم.

مصطفي خان كرمی در ادامه با اشاره به جزئیات شرایط محدود کننده گفت: ما در گروه ایران‌خودرو به دنبال شرایطی هستیم تا بتوانیم خودروها را به مصرف کننده بفروشیم و مصرف کننده واقعی را در فروش خودرو در نظر بگیریم. به همین دلیل به صورت خوداظهاری به داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو بسنده می‌کنیم ولی در زمان تحویل خودرو عینا مدارک مربوط به این دو مورد بررسی شده و استعلامات لازم اخذ می‌گردد و در صورت عدم مطابقت عین پیش پرداخت به او بازگردانده می‌شود.

وی در پایان گفت: از دیگر شرایط ایجاد شده در این طرح خروج کامل انتخاب نمایندگی از فرایند ثبت نام است که آن را طولانی می‌کند و این انتخاب بعدا عملی می‌شود. همچنین این طرح فروش بر اساس کد ملی افراد خواهد بود و ترافیک سایت بر اساس این کد تقسیم بندی می‌شود تا مشکلی در روند ثبت نام وجود نداشته باشد. همچنین قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص شده و در صورت وجود مغایرت به صورت قانونی برخورد می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا