Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تکلیف حضور فولکس واگن در ایران چه خواهد شد؟

فولکس واگن یکی از برندهایی است که از ابتدای حضور در ایران با حواشی بسیار زیادی همراه بود و از اولین فروش خود تا آخرین طرح فروشی که برقرار کرد همیشه با جنجال‌هایی روبرو شد که همین اتفاقات منجر به عدم ثبات این برند با کیفیت و معروف در کشورمان شد و حالا با زمزمه‌هایی مبنی بر خروج این برند از کشورمان عملا رویای فولکس واگن در ایران در حال نابودی است.

به گزارش چرخان، اوایل هفته جاری خبری در رسانه‌ها منتشر شد که برند فولکس واگن به فعالیت خود در ایران پایان داده و عملا فعالیت نصف و نیمه این شرکت در کشورمان که صرفا با فروش تعداد معدودی از محصولاتش همراه شده بود به خط پایان خود رسیده است.

آلایندگی فولکس‌واگناین شرکت که به نوعی از محصولات برجامی کشور محسوب میشد و با سر و صدای زیادی وارد کشورمان شد پس از پژو، هیوندای و رنو چهارمین شرکتی محسوب میشد که به دلیل نام بزرگ آن وارد صنعت خودروسازی کشور شده و البته علیرغم فروش محصولات فول وارداتی توانسته بود برجام نافرجام را سربلند کرده و یکی از دلایل محکم رئیس جمهور برای دفاع از این توافق باشد.

در این خبر که توسط بلومبرگ رسانه‌ای شد گفته شده بود که فولکس واگن به دلیل آن‌چه تحریم‌های آمریکا علیه کشور ایران نامیده است از ایران خارج شده و صرفا به آن دسته از فعالیت‌های بشردوستانه‌اش در ایران ادامه خواهد شد که مشخص نیست چه نوع فعالیت این چنینی در کشورمان داشته است!

این خبر به سرعت توسط سخنگوی این شرکت تکذیب شد و گفته شد که این شرکت تغییر خاصی در روند برنامه‌هایش در ایران نخواهد داد و از اول هم به دنبال ایجاد یک شبکه فروش ساده در ایران بوده است و قرار بر همکاری‌های گسترده یا کاهش همین سطح همکاری وجود ندارد.

همچنین گفتنی است که مقامات اقتصادی کشور آلمان نیز وارد ماجرای این شرکت و فعالیتش در ایران شده‌اند و گفته می‌شود که تلاش‌هایی برای اخذ معافیت از آمریکا برای آن انجام داده‌اند که به طور کلی توسط دولت آمریکا رد شده و حتی وزیر خارجه آمریکا در توییتی اعلام کرد که شرکت‌های آلمانی بدون هیچ گونه استثنایی باید منتظر عواقب ادامه فعالیتشان در ایران باشند.

این اتفاقات در حالی است که نماینده رسمی این برند آلمانی در بهار سال جاری اقدام به ثبت نام گسترده‌ای برای محصولاتش از جمله گلف نمود که مشتریان آن منتظر تعیین تکلیف این پیش فروش‌ها هستند. اگر از مشتریان این شرکت هستید در بخش نظرات مشکلات خود را با این برند مطرح کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.