مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

معرفی و بررسی هیوندای اکسنت 2019 (ویدئوی اختصاصی)

هیوندای اکسنت یکی از خودروهای سدان پرطرفدار و پرفروش کارخانه کره‌ای هیوندای است که از سال 1994 میلادی بر روی خط تولید رفته و تا به امروز توانسته پنج نسل مختلف را به بازار جهانی ارائه دهد. به تازگی هیوندای اکسنت 2019 وارد بازار شده که تحسین همگان را به همراه داشته است.

سال گذشته گروه صنعتی کرمان موتور توانستند این مدل را به خط تولید خودشان آورده و در ایران آن را مونتاژ کنند؛ چرا که درخواست متقاضیان برای خرید این خودرو بالا بود. هیوندای اکسنت 2019 در سه نسخه متفاوت SE، SEL و Limited وارد بازار شده که نسخه پایه آن مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری با قدرت خروجی 130 اسب بخار و حداکثر گشتاور 119 پوند فوت متصل به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک یا دستی است و نیروی خودرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. به علاوه ابعادی به طول 172.6، پهنای 68.1، ارتفاع 57.1 و فاصله بین محور چرخ‌ها 101.6 اینچ دارد.

تجهیزات ایمنی هیوندای اکسنت 2019 برای نسخه پیشرفته شامل سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم کمکی جلوگیری از برخورد از جلو، کیسه‌های هوای جانبی و جلوی خودرو، سیستم پایش فضار تایر، سیستم قفل درب کودک و … هست.

جالب است بدانید که هیوندای اکسنت شباهت بسیار زیادی به هیوندای ورنا دارد ولی این دو خودرو یک مدل نیستند. مصرف ترکیبی سوخت هیوندای اکسنت در هر 100 کیلومتر حدود 9 لیتر تخمین زده شده است. سیستم تهویه، صندلی‌های چرم، سیستم صوتی با 4 بلندگو، سیستم سرگرمی و اطلاعات رابط اپل کارپلی و اندروید اتو با پنل لمسی 7.0 اینچ، شارژ دوگانه USB و … در درون کابین نصب شده‌اند. در نهایت، هیوندای اکسنت 2019 در بازار رقبایی همچون فورد فیستا، تویوتا یاریس، شورولت سونیک و … دارد و نسخه پایه آن حدود 14 هزار دلار قیمت دارد.  

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با سدان هیوندای اکسنت مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

به سوپر گروه هیوندای اکسنت ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا