Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تحویل ساندرو استپ وی اتوماتیک توسط پارس خودرو

ساندرو استپ وی اتوماتیک یکی از خودروهای پرحاشیه تولیدی شرکت پارس خودرو است که شایعات زیادی پیرامون آن وجود داشته و حتی بعضا از عدم توانایی این شرکت برای تولید این خودرو گفته میشد که مشتریان این خودرو را به واکنش وا داشت ولی با ارسال دعوتنامه‌های جدید ساندرو استپ وی اتوماتیک به نظر می‌رسد این شایعات صحت نداشته و بسایری از تعهدات این چنینی پارس خودرو عملیاتی خواهد شد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی پارس خودرو در اطلاعیه‌ای از مشتریان ثبت نام کننده در طرح اولیه ساندرو استپ وی اتوماتیک خواست تا با تکمیل وجه خود، این خودرو را طی روزهای اعلام شده دریافت کنند که البته این خودروها قرار بود در خردادماه سال جاری تحویل داده شوند.

پارس خودروطبق اطلاعیه‌ای که پارس خودرو برای تحویل ساندرو استپ وی اتوماتیک ارسال کرده به نظر می‌رسد مشتریان خریدار این خودروها سود بسیار کلانی در دریافت این خودرو خواهند داشت و به راحتی امکان فروش این خودروها با قیمت 50 تا 70 میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه را خواهند داشت.

این موضوع از آنجایی اهمیت دار می‌شود که گفته میشد گروه خودروسازی سایپا که مالک شرکت پارس خودرو محسوب می‌شود به دلیل امید به افزایش قیمت 50 درصدی محصولاتش از تحویل خودروها سر باز زده و به دنبال منصرف کردن مشتریان از تحویل خودروهاست ولی این دعوتنامه‌های صادر شده با قیمت فعلی نشان دهنده کذب بودن این شایعات است.

مشتریان ثبت نام کننده در طرح پیش فروش ساندرو استپ وی اتوماتیک می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت اقدامات لازم را انجام داده و خودروی خود را طبق رنگ اعلامی دریافت کنند. در اطلاعیه این شرکت به این موضوع نیز اشاره شده که تغییر رنگ در خودروی ثبت نام شده امکان‌پذیر نیست و درخواست‌های ارائه شده توسط مشتری از طریق نمایندگی فاقد اعتبار و غیرقابل پیگیری است.

همچنین این تعهدات صرفا برای بخش اول پیش فروش‌های خرداد 97 است و مابقی ثبت نامی‌ها طبق نوع ثبت نامی خود بایستی منتظر صدور سایر اطلاعیه‌های مرتبط باشند. گفتنی است که روابط عمومی سایپا هفته گذشته از شروع به تحویل تعهدات صورت گرفته پیرامون محصولات رنو خبر داده بود و نسبت به شایعات مربوط به عدم تحویل محصولات رنو واکنش نشان داده بود که طبیعتا این تحویل‌های جدید از این سری اقدامات است.

 

3 دیدگاه
  1. علی می گوید

    سلام
    آقای ذاکری شما اطلاعیه یک هفته پیش پارس خودرو رو ندیدین؟ گفتن فقط تا خرداد رو تحویل میدن و بقیه میتونن خودرو جایگزین بگیرن یا اینکه انصراف بدن و پول، سود و سود تأخیر رو بگیرن. شما مطمئنی که میخان واسه بقیه رو هم تحویل بدن ؟
    میشه لطف کنید پیگیری کنید(البته اگه جواب بدن)

    1. ذاکری می گوید

      با سلام
      گفتن همه ثبت نامی ها رو تحویل میدن.
      منتهی کمبود دارن و مشخص نیست چه زمانی.
      شما اگر راضی به جایگزین و پس گرفتن پول نباشید موظفند به هر ترتیبی خودرو بهتون بدن مگر اینکه در قراردادتون شرایط خاصی ذکر شده باشه.

  2. نوروزعلاالدین وندی می گوید

    سلام .من تحویل مرداد ۹۷ بودم وهنوز خبری نشده.تا کی باید انتظار بکشم .گواهنامه هم از پایه۲ به پایه۳ تحقیر دادن بخاطر جانباز بودن، الان چند بار داخل جاده جریمه شدم .باید دنده اتوماتیک سوار شوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.