Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خبر خوش برای مشتریان نگین خودرو و خودروهای پیش فروش شده

بازار خودروهای وارداتی به قدری پیچیده و بهم ریخته است که بسیاری از شرکت‌های واردکننده رسمی برندهای معتبر خودروسازی را نیز دچار مشکل نموده و شرکت‌هایی مانند نگین خودرو که تا سال قبل از جمله شرکتهای بسیار معتبر و معروف در زمینه خودروهای وارداتی به شمار می رفت حالا با انبوه شکایاتی روبرو شده که عملا به دلیل نوسانات ارزی داخل کشور است که منتج به ممنوعیت واردات خودروهای خارجی شد که حالا خبر خوشی از این شرکت برای مشتریان صادر شده است.

به گزارش چرخان، شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی محصولات رنو در ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به زودی خودروهای ثبت نامی را با ارز دولتی به مشتریان تحویل خواهد داد و طبیعتا مشتریانی که در چندماه گذشته و یا سال قبل اقدام به پیش خرید محصولات این شرکت کرده‌اند با قیمت‌هایی نزدیک به قیمت قبلی این شرکت قادر به تحویل گرفتن خودروها خواهند بود.

البته گفتنی است که این شرکت طبق اولیت ثبت نامی صرفا آن دسته از خودروهایی که با ارز دولتی خریداری شده‌اند را با قیمت همین ارز تحویل خواهد داد و خودروهای دیگر با قیمت تمام شده برای این شرکت به مشتریان تحویل داده خواهد شد که قطعا تجربه افزایش قیمت شدیدی را باید در انتظار این خودروها داشته باشیم.

گفتنی است که بسیاری از ثبت سفارش‌های انجام شده و پیش خریدهای صورت گرفته توسط مردم دو خودروی رنو تلیسمان و رنو کولئوس بوده که نگین خودرو تمام ثبت سفارش‌های مربوطه را انجام داده و تا زمانی که به ثبت سفارش‌های صورت گرفته ارز 4200 تومانی تعلق گرفته باشد طبق همان ارز به مشتری تحویل داده می‌شود.

نکته جالب در این اطلاعیه که البته قصوری هم بر گردن نگین خودرو نیست، این است که بسیاری از مشتریانی که با فاصله اندکی اقدام به ثبت نام کرده‌اند با قیمت‌های متفاوتی باید خودروی خود را تحویل بگیرند و البته گفتنی است که این اطلاعیه برای مواردی است که تکمیل وجه انجام شده و هنوز تکلیف پیش فروش‌های غیر قطعی این شرکت مشخص نیست.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

10 دیدگاه
  1. یزدی زاده می گوید

    با سلام و احترام،
    به استحضار می رساند موارد عنوان شده در اطلاعیه صحیح نمی باشد. اینجانب در آذرماه سال گذشته ثبت نام کرده ام و مقرر بود طی ۶۰ روز کاری در اسفندماه ۹۶ خوردو را تحویل بگیرم لیکن بدلیل قصور شرکت نگین خودرو ، تحویل خودرو تا کنون طول کشیده و در حال حاضر نیز علی رغم اینکه یکبار در اردیبهشت ماه ۹۷ تکمیل وجه نموده ام مجدد این شرکت درخواست دریافت مابه التفاوت را نموده است و کل مابه التفاوت از مشتری اخذ می گردد.

  2. بابک می گوید

    بخشی از خبر شما دروغ یا اشتباه است! نگین خودرو با بنده(مشتری تماس گرفته و با وجود اینکه قرارداد بنده مربوط به سال ۹۶ بوده و قیمت قطعی و تسویه شده اما گفتند اگر کولیوس را میخواهید باید ۸۷ میلیون تومان دیگر پرداخت و سود دیرکرد هم پرداخت نمیکنیم. همچنین باید تهعد محضری بدهید که بعدا به هیچوجه شکایت نمیکنید(برخلاف قانون و قرارداد است)!!!
    اگر مملکت صاحاب داره یکی بگه آیا با شرایط قیمت قطعی سال قبل و پیش فروش. مابه التفاوت ارز باید بده مشتری؟!!
    اگر نگین خودرو مجبوره این مابه التفاوت رو بده پس دولت داره تخلف میکنه و عطف به ماسبق میکنه قانون رو و اگر نگین خودرو تخلف کرده و دیر ترخیص کرده چرا باید مشتری تاوانم بده؟!!
    سازمان حمایت و وزارت صنعت هم که فقط بی مسئولیت هستند و هیچکس به داد مردم نمیرسه. متاسفم برای خودمون۱

  3. باربد می گوید

    بخشی از خبر شما خلاف واقع است! نگین خودرو با بنده(مشتری تماس گرفته و با وجود اینکه قرارداد بنده مربوط به سال ۹۶ بوده و قیمت قطعی و تسویه شده اما گفتند اگر کولیوس را میخواهید باید ۸۷ میلیون تومان دیگر پرداخت و سود دیرکرد هم پرداخت نمیکنیم. همچنین باید تهعد محضری بدهید که بعدا به هیچوجه شکایت نمیکنید(برخلاف قانون و قرارداد است)!!!
    اگر مملکت صاحاب داره یکی بگه آیا با شرایط قیمت قطعی سال قبل و پیش فروش. مابه التفاوت ارز باید بده مشتری؟!!
    اگر نگین خودرو مجبوره این مابه التفاوت رو بده پس دولت داره تخلف میکنه و عطف به ماسبق میکنه قانون رو و اگر نگین خودرو تخلف کرده و دیر ترخیص کرده چرا باید مشتری تاوان بده؟!!
    سازمان حمایت و وزارت صنعت هم که فقط بی مسئولیت هستند و هیچکس به داد مردم نمیرسه. متاسفم برای خودمون۱

  4. Hossein farahani می گوید

    کلن نگین خودرو دروغ میگه کلاه بر دارست ثبتنام تالیسمان پارسال باتحویل ابانماه داشتم حالا اذزماه ۹۷ است بیش از یکسال تحویل نداده دوبار تکمیل وجه خواسته چرا پارسال باید تحویل میداده وافزایش هم نداشته

  5. قاسمزاده می گوید

    با سلام إبان ماه ٩۶ ثبت نام کردم الان فروردین ٩٨ هیچ خیرى نیست. موضوع چیه وقتى ما صبت نام کردیم ١٠٠ میلیون دادم دلار اون موقع ٣ تومن بوده مشگل چیه.

    1. ناشناس می گوید

      با سلام
      بزرگترین دزدی رو همین نگین خودرو کرده

    2. کامران می گوید

      سلام
      امیدوارم بتونم مشکل شما و عزیزان دیگر را حل کنم میتونید تماس بگیرید ۰۹۰۳۱۰۱۰۲۴۶

  6. فرشاد می گوید

    نگین خودروایرسا رنو.کلاه برداراست.خودرو با ارزدولتی درپایان ۹۶ خریداری کرده وحالا ارر بالارفته به تعهداتش عمل نمیکنه.وکسی هم نیست به فکر مردم باشه..

  7. غلامرضا می گوید

    نگین خودرو بهتر اسمش عوض کنه بگذاره شاه دزد دوسال پیش پول گرفته حالا میگه باید فرم امضا کمی شاید سه ماه دیگه با نرخ تورم چندر صد از پول شما را بدیم مطمئن هم حرف مزنه که شکایت کنی دستت به جایی نمرسه این هم از قوه قضائیه اقای رییسی هم خوب شروع کرد ولی الان دیگه احتمالا باشون را امده که با قلدری جواب مشتری توسط این شرکت ها داده میشه فقط در دولت اقای خاتمی شرکت ها گاسخگو بودن الان هیچ کس جوابگو نیست

  8. محمد می گوید

    سال ۹۷ از شرکت نگین خودرو رنو داستر رو پیش خرید کردم و پس از یک سال و نیم صبر و تحمل آخرش جواب درستی ندادند و و معلوم نشد آیا خودرو وارد شده یا اینکه در بندر جبل علی امارات مونده . آخرش هم از روی نارضایتی کامل از عملکرد این شرکت از نحوه پی گیری و پاسخگویی مجبور به انصراف و تسویه شدم که ضرر هنگفتی رو متحمل شدم.
    من به شخصه از این انگل جامعه (ناصر حداد زاده )و تمام کسانی که منجر به تحمل این ضرر و زیان مالی و روحی به من و امثال من شدند شکایت دارم و ازشون نمیگذرم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.