مکمل بنزین
خبرداخلی

ماجرای خودروهای وارداتی سلفچگان و پیش فروش غیرقانونی چه بود؟

اوضاع بازار خودروهای وارداتی به قدری بهم ریخته است که در این بین کلاهبرداران و متخلفین نیز از فرصت استفاده کرده و هر لطمه‌ای که می‌توانند به آن وارد کرده و مشکلات بزرگی را برای آن ایجاد می‌کنند. در بین این متخلفین حضور بعضی از مسئولین بازار خودرو علی‌الخصوص بازار خودروهای وارداتی در این تخلفات است که باعث شده تا این بازار متشنج شده و حواشی زیادی به همراه داشته باشد.

به گزارش چرخان، روز گذشته خبری در رسانه‌های مختلف اقتصادی منتشر شد که طبق آن چیزی در حدود 5000 خودرو در سلفچگان توقیف شده که این خودروها به صورت غیرقانونی وارد شده بودند که دادستان تهران در مصاحبه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد و اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

خودروهای خارجی مرد هزار چهره بازار خودرووی در این مصاحبه با اشاره به جزئیات شرکت طرف قرارداد واردات این تعداد خودرو گفت: این شرکت که اقدام به واردات 5 هزار خودرو کرده است متعلق به چندین برادر بوده و این چند برادر اقدام به راه اندازی آن کرده بودند. پرونده تشکیل شده برای آنها تحت یک مورد کلی در حال بررسی بوده و به تخلف آنها رسیدگی می‌گردد. این 5 هزار خودرو در سلفچگان توقیف شده و در پرونده مذکور به وضعیت آنها اشاره شده و اقدامات لازم پیرامون انجام می‌شود.

جعفری دولت آبادی دادستان تهران در ادامه گفت: 15 روز قبل در مرزهای غربی کشور فردی به نام میثم رضایی تشکیل شد که این دستگیری به دلیل هشیاری خوب وزارت اطلاعات بود. این متخلف در حالی پا به فرار گذاشته بود که به مردم تعهدات فراوانی داده بود و ثبت نام‌های زیادی را برای تحویل خود انجام داده بود که توانایی عملی کردن آن را نداشته و در حال حاضر در مرحله بازجویی است.

خودروی خارجیوی در پایان گفت: این پرونده ها در حوزه خودرو همانند دیگر خودروهایی است که در موضوعات مثل سکه و ارز تشکیل شده و دادستانی مصرانه روی پیگیری این موارد پافشاری می‌کند و هیچ اراده‌ای امکان توقف این پیگیری ها را نخواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا