مکمل بنزین
آموزشترفند

قیمت آینه برقی سراتو و انواع کاربردهای آن!

آینه برقی سراتو از وقتی سر زبان‌ها افتاد که سراتو به یکی از خودروهای لوکس بازار تبدیل شد و این خودرو که قبل از این با نقدینگی بسیار پایین قابل خریداری بود حالا به یکی از خودروهای چند صد میلیون تومانی تبدیل شده است و بسیاری از صاحبان این خودرو به دنبال آینه برقی سراتو هستند تا به لوکس‌ترین حالت ممکن از این خودرو و قابلیت‌هایش استفاده نمایند.

مهم‌ترین و بهترین نوع آینه برقی سراتو نوعی است که قابلیت تاشدن را به بهترین حالت ممکن داشته و با یک دکمه می‌توان آن را جمع کرد که این قابلیت در رانندگی‌های پرخطر داخل شهری کمک بسیار زیادی به راننده می‌کند تا از فواصل بسیار کوچک عبور کرده و یک رانندگی حرفه‌ای را تجربه نماید.

قیمت آینه برقی سراتویکی از ویژگی‌های خوب آینه برقی سراتو این است که بسیار زیبا طراحی شده و عملکرد آن به اذعان افرادی که در خودروهایشان استفاده کرده‌اند بسیار عالی بوده و به آرامی این تا شدن انجام می‌شود که در مورد مدل‌های تولیدی سراتو توسط سایپا یک جلوه بسیار زیبا به این خودرو می‌دهد که قطعا صاحبان این خودروها را بیش از پیش راضی می‌کند.

از دیگر مزیت‌های این آینه در زمانی است که در آزادراه در حال حرکت هستید و خودروهای دیگر با نور بالا رانندگی می‌کنند و به دنبال راهکاری هستید که از شر نور بالای این خودروها راحت شوید! با نصب این نوع از آینه‌ها به راحتی می‌توانید آن را جمع کرده و به رانندگی خود ادامه دهید که طبیعتا تا رسیدن به جاده‌های داخل شهری نیازی به استفاده از آینه‌های کناری ندارید.

قیمت آینه برقی سراتویکی دیگر از مزیت‌های این آپشن که به خودروهای سراتو اضافه می‌شود این است که شما هنگامی که از خودرو پیاده می‌شوید و خودرو را قفل می‌کنید به راحتی و به طور خودکار آینه‌ها جمع شده و دیگر نباید نگران خوردگی آنها توسط دیگر خودروها باشید که طبیعتا در بسیاری از مواردی که مجبور به پارک خودرو در مکان‌های شلوغ می‌کنید بسیار مفید خواهد بود.

گفتنی است که در صورتی که بتوانید به نسخه‌های اصل و با کیفیت آینه برقی سراتو دست پیدا کنید باید بدانید که کیفیت این آینه‌ها بسیار بالا بوده و با ضربات حتی نسبتا سخت نیز دچار آسیب دیدگی نمی‌شوند و به راحتی می‌توانید با خیال آسوده برای خودروی خود استفاده کنید که بسیاری از نگرانی‌های پیرامون آن نیز در همین مورد است.

قیمت آینه برقی سراتوالبته قابل ذکر است که بعضی از نسخه‌های موجود از این آینه نیاز به برشکاری در آینه دارند که طبیعتا برای ظاهر خودرو و همچنین فروش خودرو ایجاد مشکل می‌کند ولی در نسخه‌هایی که توسط بعضی از فروشندگان به فروش می‌رسد نیازی به این برشکاری وجود نداشته و با مهارتی که در نصب این آینه‌ها دارند به راحتی امکان اضافه کردن این آینه به سراتو را دارند.

در حال حاضر و با گرانی‌هایی که در بازار شاهد آن هستیم قیمت‌های مختلفی برای آینه برقی سراتو گفته می‌شود ولی چیزی که باید برای این قطعه در نظر بگیرید بودجه‌ای در حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان است که با هزینه اجرت و قطعه محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است که قبل از این و چیزی در حدود 4 هفته قبل صاحبان سراتو می‌توانستند با بودجه‌ای در حدود 900 هزار تومان اقدام به خرید و نصب این قطعه کنند ولی در حال حاضر در عین اینکه بسیار نایاب شده ولی در مواردی که موفق به پیدا کردن آن بشوید باید هزینه بالایی را برای آن بپردازید که با توجه به افزایش قیمت ایجاد شده در بازار برای سراتو شاید توجیه پذیر باشد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا