مکمل بنزین
گوناگونخبر

فورد موستانگ GT LFP HELLION معرفی شد

یک نسخه جدید و البته قوی‌تر از فورد موستانگ جی‌تی با نام LFP Hellion بوسیله شرکت لبانون فورد معرفی شد. این شرکت بخش اعظمی از نسخه‌های قدرتمند خودروهای معروف فورد را معرفی می‌کند. LFP Hellion با یک موتور مجهز به سیستم توئین توربو و اینترکولر عرشه ضده است. این تیونر برای دریافت خروجی بهتر از انژکتورهای ساخت Palm Beach Dyno بهره گرفته است.

تغییرات اساسی در پیشرانه‌ی هشت سیلندر ۵ لیتری موستانگ باعث شده تا قدرت خروجی به ۸۰۰ اسب بخار برسد و این در مقابل قدرت ۴۶۰ اسبی نسخه استاندارد، بسیار عالی خواهد بود. تغییرات در نمای ظاهری جزئی بوده اما در داخل کابین تغییرات بیشتری مانند صندلی‌های چرم جدید اعمال شده است. این شرکت اعلام کرده است که برای مشتریان پولدار خود کیت‌های خاص‌تری را نیز در نظر گرفته که می‌تواند خروجی موتور را تا ۱۰۰۰ اسب‌بخار در اختیار آنها قرار دهد. بنابراین می‌توان گفت این هیولای تازه برای علاقه‌مندان به خودروهای آمریکایی گزینه بسیار هیجان‌انگیزی خواهد بود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا