مکمل بنزین
خبر

نگاهی به شورولت کامارو سبز رنگ مخصوص نمایشگاه SEMA

به تازگی شورولت اعلام کرده که فیس‌لیفت شورولت کامارو 2019 را در نمایشگاه SEMA لاس‌وگاس 2018 به نمایش در می‌آورد. شورولت کامارو با رنگ سبز مخصوص با اسم Shock که در پنل رنگ‌های ویژه به عنوان ششمین رنگ این خودروسازی قرار می‌گیرد.

رنگ‌های مخصوص این کارخانه شامل آبی متالیک ریورساید، خاکستری متالیک تیره، خاکستری استیلی متالیک ساتین و Crush تا به امروز تعریف شده‌اند. حتی مهندسان این کارخانه برای هر چه بیشتر منحصر به فرد کردن این خودرو سعی کرده‌اند آپشن‌های مختلفی را در اختیار متقاضیان خرید بگذارند. نسل دوم شورولت کامارو 2019 می‌تواند مجهز به اسپویلر بال‌دار مشکی، درب سوخت فیبر کربنی، لوگوی مشکی کامارو، سیستم تهویه هوای مخصوص، صندلی‌های Recaro، پدال‌های ترمز Brembo و سیستم تعلیق 1LE باشد.

البته تمام این آپشن‌ها در نمایشگاه SEMA در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و شانسی برای خریداران هست که این گزینه‌ها را در کنار دیدن این کانسپت امتحان کنند. احتمال دارد از این خودرو تیپ کانورتیبل نیز با رنگ خاکستری متالیک استیلی ساتین وارد بازار شود و تجهیزاتی مشابه با مدل Vintage داشته باشد.

رئیس بخش بازاریابی خودروهای شورولت و کراس‌اوور در مصاحبه خبری خود اعلام کرد کامارو 2019 ظاهری جدید و متفاوت و تکنولوژیهای به روز خواهد داشت و هر خریداری می‌تواند خودرویش را به دلخواه تعیین کند. شورولت کامارو 2019 به احتمال زیاد مجهز به پیشرانه مدل‌های قبلی چهار سیلندر 2.0 لیتری، 6 سیلندر 3.6 لیتری یا 8 سیلندر 6.2 لیتری خواهد بود. قوی‌ترین نسخه کامارو SS می‌تواند 455 اسب بخار قدرت تولید کند.

جالب است بدانید که حتی خریداران این خودرو می‌توانند درخواست کنند خودشان بخش‌های مختلف را بعد از تحویل گرفتن در خانه بچینند. امروز شما می‌توانید به صورت آنلاین تجهیزات این خودرو را سفارش دهید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا