مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش گروه سایپا با موعد تحویل 98 (آذر 97)

گروه خودروسازی سایپا این روزها منتظر دریافت قیمت جدید محصولاتش است و به همین دلیل از ارائه شرایط فروش فوری همانند رقیب دیرینه خود طفره می‌رود و به نظر می‌رسد که تا زمانی که قیمت محصولات این شرکت به حد مورد انتظار این شرکت نرسد عملا خبری از فروش فوری نخواهد بود و پیش فروش بلند مدت و با قیمت غیرقطعی این شرکت همانند اطلاعیه جدید آن ادامه خواهد داشت.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات این شرکت خبر داد که مشتریان می‌توانند از طریق سایت رسمی فروش این شرکت ثبت سفارش کرده و با حداقل پیش پرداخت لازم اقدام به خرید محصولات این شرکت نمایند.

تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپااین شرایط فروش از روز یکشنبه 25 ذر ماه سال جاری آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت که به نظر می‌رسد با توجه به خودروهای موجود در این شرایط فروش، مدت زمان زیادی برای تکمیل ظرفیت آن نیاز نباشد. گفتنی است که سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این طرح 15 درصد بوده و مشتری در صورت انصراف از سود انصراف 12 درصدی بهره مند خواهد شد.

البته نکته جالب در مورد این طرح فروش و شرایط پیش آمده برای محصولات این شرکت خبری از سود تاخیر در تحویل نیز نیست. همچنین قیمت قطعی خودروها همزمان با صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد که مشتری  بایستی پس از کسر سود مشارکت تعلق گرفته اقدام به واریز مابه التفاوت مبلغ خودرو نماید.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپاهمچنین گروه سایپا اعلام کرده است که مشتریان در این طرح فروش همانند سایر شرایط فروش چند وقت اخیر از امکان صلح برخوردار نیستند و امکان انتقال مالکیت به سایرین وجود ندارد و خودرو به فرد ثبت نام کننده تحویل داده خواهد شد که ریسک خرید را برای مشتریان بالا می‌برد.

اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش سایپا 111 است که با پیش پرداخت 11 میلیون تومان و موعد تحویل شهریور ، مهر و آبان 98 به مشتریان عرضه می‌شود. گفتنی است که با توجه به اقدامات سازمان استاندارد به نظر می‌رسد که چالش جدیدی برای تحویل و تولید این خودروها وجود خواهد داشت که باید دید این شرکت چگونه مشکل مورد اشاره را حل خواهد کرد.

سایپا خودروهای داخلیدومین خودروی عرضه شده در این طرح سایپا 131 است که با پیش پرداخت 11 میلیون تومان و موعد تحویل شهریور و مهر 98 قابل سفارش است.

سومین خودروی عرضه شده در این طرح نیز تیبا 2 است که با پیش پرداخت 15 میلیون تومان و موعد تحویل شهریور و مهر 98 قابل سفارش خواهد بود.

گفتنی است به نظر می‌رسد که سایپا با توجه به شایعات موجود پیرامون افزایش قیمت محصولات این شرکت و به دلیل احتمال بالای عدم استقبال مشتریان از عرضه سایر محصولاتش پشیمان شده است!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا