مکمل بنزین
گوناگونخبر

سیتروئن C4 ایرکراس مدل کشیده شده C3 ایرکراس برای بازار چین!

همیشه خودروهای بازار چین طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های مشابه در بازارهای دیگر جهانی دارند. یکی از این خودروها سیتروئن C4 ایرکراس هست که ظاهری جذاب، بدنه سفید و سقف مشکی به همراه زوایای نارنجی رنگ را دارد.

سیتروئن C4 ایرکراس برای بازار چین برگرفته شده از مدل اروپایی سیتروئن C3 ایرکراس هست که تنها فاصله بین محور چرخ‌هایش کشیده شده است و برای مردمان چین با همکاری سیتروئن و دانگ فنگ ساخته می‌شود. فاصله بین چرخ‌ها برای این خودروی جدید در بازار چین 11.5 کشیده‌تر شده است و فاصله بین محور چرخ‌ها 2655 وطول 4270 میلی‌متر هست در حالیکه سیتروئن C3 ایرکراس 2540 و 4150 میلی‌متر در نظر گرفته شده است. به علاوه یکی از تفاوت‌های C4 با C3 در سایز پنجره عقب هست که برای C4 ایرکراس کمی بزرگتر و کشیده‌تر شده است.

افزایش فاصله بین محور چرخ‌ها به معنای فضای بیشتر برای جای پا در سرنشینان جلوی خودرو هست. همچنین طراحی داخلی این خودرو ظریف و زیبا انجام شده و در بخش‌هایی از رنگ نارنجی برای دسته‌های درب و روکش داخلی درب‌ها به کار برده شده است.

سیتروئن C4 ایرکراس اوایل سال جاری میلادی وارد بازار چین شده است و مجهز به پیشرانه‌های 1.2 لیتری توربو با قدرت خروجی 136 اسب بخار و 1.6 توربو با قدرت خروجی 167 اسب بخار هست. بعضی از کارشناسان معتقدند که چرخ‌های این خودرو طراحی متهاجمی و مرگباری دارند و در این بازار حدود 16 الی 23 هزار به فروش می‌رسد. نظر شما درباره محصولات سیتروئن چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا