مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی سانگ یانگ تیوولی تازه وارد

شرکت کره‌ای سانگ یانگ که مهارت خاصی در تولید خودروهای کلاس کراس اوور و شاسی‌بلند دارد، این بار با تولید یک نسخه به‌روز شده از مدل تیوولی خود، قصد رقابت با رقیبان این کلاس محبوب جهانی را دارد.

در این تصاویر جاسوسی، اگرچه سانگ یانگ، قسمت جلویی و عقب خودرو را پوشانده است اما تغییراتی که در این نسخه جدید ایجادشده‌اند را می‌توان به‌وضوح مشاهده کرد.

در قسمت جلویی خودرو، شاهد چراغ‌هایی هستیم که کمی مستطیل مانند تر شده و قسمت فلزی جلوپنجره که به رنگ نقره‌ای دیده می‌شود نیز برای هماهنگی هر چه بیشتر با چراغ‌های جلو اضافه‌شده است. همچنین، چراغ‌های مه شکن نیز به نظر، دایره‌ای تر از نسخه فعلی سانگ یانگ تیوولی دیده می‌شوند.

نسخه به‌روز شده تیوولی، همان سیاست طراحی زاویه‌دار نسخه قدیمی خود را حفظ کرده به‌طوری‌که حتی در این مدل تازه‌وارد، می‌توان شاهد طراحی به‌مراتب تیزتر و زاویه‌دارتری نیز نسبت به نسخه قبلی بود.

سانگ یانگ تیوولی، در حال حاضر با یک موتور تنفس طبیعی 1.6 لیتری 4 سیلندر بنزینی و یا یک موتور 1.6 لیتری توربو دیزل موجود است؛ اما ممکن است در نسخه جدید، یک قلب تپنده 1.2 لیتری توربوشارژ، جایگزین نسخه 1.6 لیتری توربو دیزل شود.

نسخه فعلی سانگ یانگ تیوولی که در ایران نیز موجود است، در سال 2015 و در اروپا معرفی شد. نسخه جدید این کراس اوور کره‌ای نیز، در سال 2019 و 4 سال پس از نسخه قبلی، رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا