مکمل بنزین
خبرداخلی

آینده خدمات پس از فروش خودروهای سیتروئن C3 چگونه خواهد شد؟

حواشی سیتروئن C3 برای گروه سایپا تمامی ندارد و بعد از حاشیه‌ای که برای قیمت گذاری این خودرو پیش آمد و تجمعاتی در مقابل شرکت سایپاسیتروئن ایجاد شد، عملا در حال حاضر یک نکته کاملا منطقی پیرامون این خودروها پیش آمده است که وقتی سایپا برای تولید این خودروها با مشکل قطعه و مواد اولیه روبروست، چگونه خدمات پس از فروش را برای این خودروها عملیاتی خواهد کرد و قطعات یدکی سیتروئن C3 را تامین می‌کند؟

به گزارش چرخان، شرکت سایپا در آذر ماه سال جاری اقدام به اعلام قیمت جدید سیتروئن C3 کرد که حواشی زیادی به همراه داشت و اعتراض مشتریان را برانگیخت چرا که وقتی انتظار قیمت 130 میلیون تومانی برای این خودرو وجود داشت، سایپا قیمت نهایی این خودرو را چیزی در حدود 240 میلیون تومان اعلام کرد.

اعلام قیمت 240 میلیون تومان برای این خودروها نشان می‌داد که مشتریان خریدار این خودروها بایستی چیزی در حدود 170 میلیون تومان برای تکمیل وجه به حساب سایپا واریز می‌کردند که طبیعتا برای بسیاری از 2000 خریدار سیتروئن C3  امکان پذیر نبود! البته سایپا بدون توجه به این موضوع سری اول خودروهای مذکور را تحویل مشتریان داد و به نظر می‌رسد با توجه به توضیحاتی که مدیر سایپاسیتروئن پیرامون ارز دریافتی این شرکت داد، باید این قیمت را برای همه تعهدات این شرکت قطعی بدانیم.

حالا سوال بسیاری از اهالی خودرو در مورد این خودرو این است که سایپا برای تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان چه خواهد کرد؟ چه اقداماتی برای تامین موارد اساسی سیتروئن C3 انجام شده است؟ همه این سوالات باعث شد تا مومنی معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپاسیتروئن پاسخ این ابهامات را بدهد.

سیتروئن C3معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپاسیتروئن در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: ما نسبت به ایفای تعهداتمان در زمینه خدمات پس از فروش حساس هستیم و تلاش فراوانی برای این موضوع انجام می‌دهیم. ثبت سفارش‌های لازم برای قطعات یدکی مورد نیاز به اندازه لازم انجام شده و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالاتی پیرامون جزئیات اقدامات انجام شده برای تامین قطعات یدکی گفت: شرکت سایپاسیتروئن اقدام به واردات 36 کانتینر از لوازم یدکی این خودرو کرده است که وارد کشور شده و در گمرک بوده و عملیات ترخیص آن انجام خواهد شد. ما با مدیر منطقه‌ای سیتروئن نیز همکاری خواهیم کرد و بازهم اقدام به واردات قطعات موردنیاز خواهیم نمود. قطعات یدکی خودرو جز تحریم‌ها محسوب نمی‌شود و ما علاوه بر قطعات یدکی وارد شده بازهم اقدام به واردات قطعات خواهیم کرد و به مشتریانمان این دلگرمی را می‌دهیم که از این نظر به مشکل نخواهند خورد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا