Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پرطرفدارترین خودروهای داخلی در بازار کدامند؟

افزایش قیمت خودروهای داخلی در کارخانه باعث شده تا بسیاری از فروشندگان با توجه به خبرهای منتشر شده از خودروسازان اقدام به عرضه گسترده محصولاتشان نمایند که از سوی دیگر مشتری در بازار وجود نداشته و عملا طرف عرضه بسیار قوی‌تر از تقاضاست! اما در همین بازار راکد خودروهای داخلی نیز بعضی از خودروها از تقاضای خوبی برخوردار بوده و معاملات خوبی دارند.

به گزارش چرخان، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت بازار خودروهای داخلی و همچنین خودروهای پرطرفدار بازار گفت: در حال حاضر قیمت خودروهای داخلی بسیار بالا بوده و به همین دلیل شاهد کاهش خریدار در بازار هستیم و عملا معامله خاصی نیز در بازار صورت نمی‌گیرد. فروش خودرو در حال حاضر بسیار پایین بوده و خریدار خاصی در بازار وجود ندارد.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپاوی در ادامه افزود: البته گفتنی است که قیمت خودروها در بازار تغییر خاصی نداشته است ولی از روز گذشته شاهد نوساناتی در بازار هستیم. بازار در حال حاضر در رکود بوده و به همان دلیلی که گفته شد معامله خاصی در بازار صورت نمی‌گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو در ادامه با اشاره به عرضه خودروسازان و تاثیر آن در بازار گفت: قیمت خودروهای داخلی در بازار با توجه به عرضه خودروسازان تنظیم می‌شود و هر چقدر عرضه این شرکت‌ها بالاتر رود، امکان کاهش قیمت بیشتری نیز در بازار خواهد بود.

موتمنی در ادامه با اشاره به بازار خودروهای خارجی و همچنین قیمت این خودروها گفت: در این بازار نیز وضعیت به همین منوال بوده و با توجه به قیمت بالای خودروها عملا خریداری نیز وجود ندارد. البته در بازار خودروهای خارجی نیز نوسان زیادی وجود نداشته و قیمت‌ها تغییر خاصی نداشته است. در حال حاضر وضعیت در این بازار به گونه‌ایست که خریداران از خرید خودروی صفر خودداری می‌کنند و بیشتر معاملات مربوط به تعویض خودرو با خودروهای کارکرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو در ادامه به لیست قیمت خودروهای داخلی پرطرفدار اشاره کرد و افزود:  در حال حاضر پراید 111 با قیمت 39 میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود. همچنین پراید 131 با قیمت 38 میلیون تومان، تیبا صندوقدار با قیمت 41 میلیون و 500 هزار تومان، پژو اس ال ایکس با قیمت 61 میلیون تومان و پژو 405 نیز با قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌گردد.

ایران‌خودرووی در پایان به قیمت بعضی دیگر از محصولات پرفروش بازار اشاره کرد و گفت: خودروی دنا در حال حاضر با قیمت 83 میلیون تومان، دنا پلاس با قیمت 101 میلیون تومان، پژو 206 تیپ دو نیز با قیمت 61 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می‌شود. پژو 206 تیپ 5 نیز با قیمت 73 میلیون تومان، سمند ال ایکس با قیمت 60 میلیون تومان و پژو 207 دنده‌ای با قیمت 91 میلیون تومان عرضه می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.