مکمل بنزین
خبرداخلی

تکلیف خودروهای چانگان CS35 با قیمت جدید چه می‌شود؟

گروه خودروسازی سایپا که پس از تغییر مدیرعامل خود، رویه جدیدی را در مشتری مداری پیش گرفته است طی روزهای گذشته سعی در اصلاح قیمت برخی محصولات خود داشته است. یکی از این موارد اصلاحیه منتشر شده در خصوص قیمت قبلی خودروی  چانگان CS35 است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دعوتنامه‌های صادر شده با قیمت جدید که البته برای اولین بار برای مشتریان ارسال شده بود معتبر نبوده و قیمت‌های اصلاح شده به زودی به اطلاع مشتریان خواهد رسید و دعوتنامه جدیدی برای آنها ارسال می‌شود.

گفتنی است که این تصمیم گروه خودروسازی سایپا برای خودروی چانگان CS35 در حالی است که روز گذشته طبق تصمیم جدید وزارت صنعت مبنی بر تحویل خودروهای پیش فروش شده از قبل به قیمت قبلی، تمام دعوتنامه‌های صادر شده برای مشتریان ملغی شده و به زودی دعوتنامه‌های جدید برای ایشان صادر خواهد شد که طبق قیمت‌های قبلی خواهد بود.

روابط عمومی سایپا در این اطلاعیه خاطر نشان کرده است که تصمیم جدید بر اساس سیاست جدید شرکت مبنی بر مشتری مداری بوده و و در راستای تکریم آنها صادر شده است. گفتنی است در این اطلاعیه آمده است که وجه پرداختی مشتریانی که اقدام به تکمیل وجه کرده‌اند به آنها مسترد خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا