مکمل بنزین
گوناگونخبر

پژو از ون برقی E-Traveller با برد حداکثر 350 کیلومتر رونمایی کرد

کمپانی پژو به تازگی از خودروی جدیدی رونمایی کرد؛ این محصول که در رده ون قرار می‌گیرد، به صورت برقی ساخته شده و ون برقی E-Traveller نام دارد. پژو سعی کرد که در ساخت آن از مواد باکیفیتی استفاده کند تا طراحی، راحتی و کارایی خوبی را به ارمغان بیاورد.

ون E-Traveller پژو در دو طول 4.98 متر و 5.33 متر با ارتفاع 1.90 متر ساخته شده است و کابین جاداری دارد. حداکثر 9 سرنشین در آن جای می‌گیرند و حجم صندوق عقب نیز به 1500 لیتر می‌رسد. برآورد شده است که اگر تعداد مسافران کمتر هم باشد، حجم آن تا 4900 لیتر خواهد رسید.

پژو در ون خود از یک موتور الکتریکی با تولید حداکثر قدرت 100 کیلووات (136 اسب بخار) و گشتاور 260 نیوتن متر استفاده کرده است. خودرو قادر است حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت را تجربه کند.

دو ظرفیت باتری آن شامل یک باتری 50 کیلووات ساعتی با برد 224 کیلومتر و یک باتری 75 کیلووات ساعتی با برد 350 کیلومتر می‌شود. کاربر می‌تواند باتری 50 کیلووات ساعتی را با شارژر DC تنها در 38 دقیقه از 5 درصد تا 80 درصد شارژ کند. این در حالی است که باتری 75 کیلووات ساعتی در 45 دقیقه به 80 درصد می‌رسد.

شارژر 11 کیلوواتی باکس دیواری نیز می‌تواند در 4 ساعت و 50 دقیقه باتری 50 کیلووات ساعتی و در 7 ساعت و 30 دقیقه، باتری 75 کیلووات ساعتی را به طور کامل شارژ کند.

نمای جلویی این ون مجددا طراحی شده و نشان جدید برند پژو و چراغ‌های جلوی فول LED به همراه طرح نمادین پنجه‌ای پژو 3 در آن حضور دارند. سپر آن اکنون ارتقا یافته و آیرودینامیک و راندمان خودرو نیز افزایش یافته‌اند.

بخش داخلی E-Traveller در تریم‌های مختلف متفاوت است و با توجه به نوع تریم، پارچه، کاور صندلی‌ و رنگ‌بندی مختلفی دارند. از جمله امکاناتی که در این خودرو قرار دارد، می‌توانیم به شیفتر دنده جدید e-Toggle، هشدار خستگی راننده، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دستیار ماندن در خطوط، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، کلاستر دیجیتالی ابزار، یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بزرگ و فضای ذخیره‌سازی افزایش یافته اشاره کنیم.

کلاستر رنگی دیجیتال ابزار اندازه 10 اینچی دارد که برای کنترل سیستم صوتی و ناوبری متصل کاربرد خواهد داشت. دستیار صوتی OK PEUGEOT نیز می‌تواند دستورات صوتی مختلف را انجام دهد.

ون برقی E-Traveller پژو از اپل کارپلی، اندروید اتو، به‌روزرسانی‌های سیستم، یک شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و چند سوکت USB-C پشتیبانی می‌کند. پژو هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این خودرو منتشر نکرده است. همچنین زمان عرضه آن نیز مشخص نیست؛ بدون شک در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا