مکمل بنزین
گوناگونخبر

پیشنهاد سه مدل پیکاپ از سوی فولکس‌واگن برای بازار آمریکا

در سال 2018 میلادی کمپانی آلمانی فولکس‌واگن برای مشتریانش در آمریکای شمالی کانسپت کامیون Tanoak بر پایه مدل اطلس از این کارخانه را به نمایش گذاشت و در سال جاری پیکاپ Tarok را رونمایی کرد. این عملیات نویدبخش حضور طراحی و مدل‌های جدید کامیون و کامیونت در بازار آمریکای شمالی است.

جالب است بدانید که بازار پیکاپ‌ها و کامیون‌ها در ایالات متحده آمریکا و کانادا فروش بالایی دارند. بنا به گزارش منتشر شده از مسئول بخش فروش خودروهای فولکس‌واگن در آمریکا این کارخانه در حال حاضر سه مدل مختلف از تیپ کامیون‌ را در نظر دارد و قرار است به زودی یکی از این مدل‌ها وارد بازار شود. البته عرضه کردن مدل جدید به بازار در حال حاضر کمی بعید به نظر می‌رسد ولی فولکس‌واگن می‌تواند با ادغام و الهام گرفتن از بدنه فورد رنجر که گزینه‌ای برای مدل آماروک هست را در نظر گرفته و خودروی تازه‌ای را به بازار ارائه دهد؛ یا حتی ممکن است که این خودروساز آلمانی نسخه جدیدی از مدل Tanoak با بدنه و شاسی مدل اطلس را برای تیپ کامیون مورد نظر بسازد.

البته از سوی دیگر کارشناسان خودروساز معتقدند که فولکس‌واگن می‌تواند پیکاپ جدید از سگمنت A بر پایه MQB را در خط تولیدی مکزیک بسازد و بعد از آن خودروی جدید را وارد بازار ایالات متحده کند. استفاده از این معماری باعث می‌شود دست فولکس‌واگن برای انتخاب پیشرانه‌های مختلف باز شود و از پیشرانه‌های قوی شش سیلندر استفاده کند.

اضافه کردن خودروی پیکاپ در سگمنت A برای بازار ایالات متحده آمریکا باعث گرفتن بخش بزرگی از فروش خودروهای این سایز شود و به عبارتی حضور پررنگ‌تر فولکس‌واگن در آمریکای شمالی را خواهیم دید. برای خبرهای بیشتر از محصولات فولکس‌واگن در سراسر جهان همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا