مکمل بنزین
خبر

افت قیمت یکی دیگر از محصولات چری در بازار آزاد!

افت قیمت خودروهای چینی در بازار چندان خبر جدیدی نیست اما برخی از محصولات جدید بلافاصله بعد از تحویل گرفتن از نمایندگی، در بازار آزاد قیمت بسیار کمتری دارند. محصولات چری متاسفانه از گذشته چنین مشکلی را داشته‌اند برخی از این خودروها تفاوت زیادی در قیمت کارخانه و بازار آزاد دارند. بطور مثال چری تیگو 7 فول در بازار آزاد 310 میلیون تومان قیمت دارد، در حالی که قیمت کمپانی این خودرو در حدود 354 میلیون تومان است.

چری تیگو 5 آپشنال نیز 256 میلیون تومان در نمایندگی‌ها به‌فروش می‌رسد در حالی که در بازار آزاد این خودرو قیمتی در حدود 248 میلیون تومان دارد. اما چری آریزو 6 یک محصول جدید از این برند در کشور ما است که هنوز به دست مشتریان نرسیده است اما شرایط فروش مختلف و سابقه کاهش قیمت خودروهای چری، می‌توانند به ما نشان دهند که این خودرو نیز در بازار افت قیمت خواهد داشت. نمایندگی‌های مدیران خودرو در حال حاضر با تخفیف 2 الی 4 میلیون تومانی، اقدام به‌فروش این خودروها می‌نمایند که همین می‌تواند به ما ثابت کند که آریزو 6، در بازار آزاد قیمتی بالاتر از نمایندگی نخواهد داشت. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا شرایط فروش مختلف مدیران خودرو باعث می‌شود که خریداران، بی‌توجه به افت قیمت، اقدام به خرید این خودرو نمایند و یا خیر.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا